| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Het is gewoon dat al je vrienden lekker 3 weken weggaan, en op het moment dat ze thuiskomen, ga jij weer weg, dat is niet handig! ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |||
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Citaat:
Waarmee vul ik mijn dag? School, gamen, kiten (als het goed weer is), vrienden irriteren. Noemmaarop.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vandaag besteld: ![]() Antec P182B Voor een aankomende Mod! Zal volgende week ofzo arriveren, ik kan niet wachten tot ik hem in mijn handen krijg! Ik vind het echt zo'n strakke case.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Dat is zeker een mooi kastje (nouja kastje ). Wat ik op een dag doe? Ik ben bijna klaar met mn stage (40u per week), en werk er daarna nog een maand door. Af en toe wat casemodden, en regelmatig naar mevrouw Brinkhuis (zo noemde een conducteur haar iig een keer :P ).
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Misschien niet door de 3-layer design, maar ik heb een vriend die een P180 heeft gemod. Niet heel erg veel gedaan, alleen een windowtje zagen. Maar dat gaat prima ![]() Tevens was dit niet het verkeerde forum, ik heb hem gekocht om de tijd te doden tot de HD 2900XT waar ik nog een hele tijd voor moet sparen :P
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
|
| « ***** experiment
|
Chernobyl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie doet er mee ? | Carpento | The Party - NKCM | 11 | 8-02-2007 21:26 |
| LCD Doet het niet | brantje | Elektronica Junkies | 5 | 22-10-2004 17:05 |
| Wat is dit en wat doet dit? | Hardware Junkies | 7 | 30-06-2004 22:46 | |
| Wtf doet die circel op CJ? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 24-05-2004 22:56 |
| CD ROM doet het niet in Win 98 | TreboR | Hardware Junkies | 1 | 16-03-2003 12:20 |