| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| In de vakantie, ga ik vaak naar het strand met vrienden/vriendinnen Ook ga ik me nieuwe hardware bestellen, en ik ga naar Frankrijk ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Gaat er nog iemand naar griekenland? Kreta om precies te zijn :P Ik heb zojuist nieuwe mp3 speler besteld, en denk dat er in de vakantie ook nog wel een lan voor vrienden wordt georganiseert door mij. Nu nog 2 vaage weken school. Daarna wel lekker vrij ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Maandags: 10:00 - 13:00 Werken @ Albert Heijn 's middags en 's avonds vrij (modden/niksen/CJ bezig zijn) 23:45 richting bed Schooldagen (di/wo/do/vr) 07:45 Opstaan 08:08 / 08:25 Trein richting school 09:00 / 09:15 Aankomst @ school 09:15 - 11:45 niksdoen en internetten op school (dinsdags) 11:45 -> naar huis (andere dagen 11:45-12:15 pauze (dus richting winkelcentrum, eten :P) 12:15 - 15:30 nog meer niksdoen en internetten op school Zaterdagen: Vrij Tijd voor dinnetje / CaseJunkies (liefst niet tegelijk :P)Zondagen: 2 x naar de kerk, verder vrijwel geen bezigheden
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Maandag t/m vrijdag werk ik van 9 tot 5 bij Call2 in Voorburg. Het is eigenlijk een detacheringsbedrijf, maar ik zit op het hoofdkantoor om applicaties te sequencen in SoftGrid. Best leuk om na ruim een half jaar helpdeskwerk eens iets te doen wat meer technisch is ![]() Als ik thuis kom dan kruip ik meestal achter mijn PCtje om een beetje te internetten of wat met mijn hardware te klooien. Behalve vrijdags, dan ga ik meestal met vrienden naar de kroeg, een spelletje doen (Catan, Monopoly en Munchkin zijn favoriet) of een film kijken. Zaterdag is ongeveer hetzelfde, maar dan gaan we soms naar discotheken ipv de kroeg. Behalve m'n computer heb ik ook niet echt hobby's waar ik veel energie in steek. Behalve vrouwen natuurlijk maar dat lukt op het moment ook niet echt :PCitaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik kan geen typfout ontdekken .Maar er zijn inderdaad wat vingertjes geraakt met het ongelukje. Erger nog er is een schouder en een hoofd geraakt ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wat ik doe? Werken (elektricien spelen), thuis wat poetsen en koken, in de tuin werken af en toe (als het onkruid hoger staat dan de boompjes :P), nogal veel met mijn pc klooien, int weekend dvdtjes kijken met vrienden (ja, inc vriendin ) af en toe trial rijden met mijn baas ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Ik verveel me meestal ook dood, en games worden saai, ik wacht nu met smart op Crysis (En me nieuwe hardware, anders heb ik nog geen ruk aan Crysis )
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
| |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik krijg m'n dag anders vrij goed om zo in de vakans. Eerder tijd te kort :X
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| « ***** experiment
|
Chernobyl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD Doet het niet | brantje | Elektronica Junkies | 5 | 22-10-2004 17:05 |
| Wat is dit en wat doet dit? | Hardware Junkies | 7 | 30-06-2004 22:46 | |
| Wtf doet die circel op CJ? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 24-05-2004 22:56 |
| CD ROM doet het niet in Win 98 | TreboR | Hardware Junkies | 1 | 16-03-2003 12:20 |