Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 21-07-2007, 15:46   #31 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SupReme
Ik moet eigenlijk gaan kiezen...

OF me casemod afmaken...

OF Nieuw hardware...

En ik denk dat ik voor de nieuwe hardware ga, want mij AMD Athlon 3000+, ATI Radeon 9800 Pro, komen ong. uit het stenen tijdperk :P
Ik heb de gulden middenweg gevonden!

Ik koop nu EN nieuwe Hardware, EN ik doe een mod! Heb 1000 euro verdient met vakantie werk :P

Hardware is geen geheim, mod nog wel
Oud 21-07-2007, 19:18   #32 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinkdinges
Ik had dat een tijdje geleden ook (past goed bij de topictitel :P), en ik heb een reservoir gemaakt. Hij is goed gelukt, maar ik moet hem nog steeds posten. Zal ik binnenkort eens doen
http://www.casejunkies.com/forum/vie...=220376#220376 Daar istie dan
Oud 22-07-2007, 06:00   #33 (permalink)

Standaard

Wow Die is vet!

Mijn complimenten, met zoiets ben je toch eigenlijk erg lang bezig? of toch maar enkele uurtjes?

Mij lijkt het verrot dat je er achter komt als hij niet waterdicht is..... Kan je die gaten gewoon opvullen met zon plexilijm of kit ofoz?
Snuk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2007, 08:32   #34 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuk
Wow Die is vet!

Mijn complimenten, met zoiets ben je toch eigenlijk erg lang bezig? of toch maar enkele uurtjes?

Mij lijkt het verrot dat je er achter komt als hij niet waterdicht is..... Kan je die gaten gewoon opvullen met zon plexilijm of kit ofoz?
Haha dankje Hier ben ik inderdaad een heel tijdje mee bezig geweest. Vooral het schuren van de grote blokken plexi duurde lang, want bouwplastics had ervoor gezorgd dat de randen afgebrokkeld en verbrand waren. Daarnaast moet de buis natuurlijk precies vlak afgeschuurd zijn tegen lekken. Toen ik hem gelijmd heb dacht ik al wel dat niet overal lijm zat, dus ik wist dat hij kon gaan lekken. Dat deed hij dus, en toen kon ik met het kwastje van mijn plexi-lijm er nog wat lijm bijsmeren.
Oud 22-07-2007, 09:15   #35 (permalink)

Standaard

Ik zou het je echt niet na kunnen doen. Ik vind het raar dat dat lijm water kan tegenhouden, bij mij gaat alle kit en lijm na een paar maanden gewoon kapot van de droogte ofzo. Ik hoop voor je dat die lijm het water binnenhoud :P
Oud 23-07-2007, 08:32   #36 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik zou het je echt niet na kunnen doen. Ik vind het raar dat dat lijm water kan tegenhouden, bij mij gaat alle kit en lijm na een paar maanden gewoon kapot van de droogte ofzo. Ik hoop voor je dat die lijm het water binnenhoud :P
Het is niet voor niks lijm speciaal voor plexiglas Het lost het gewoon op, en daarna vervliegt het en de losse onderdelen zijn aan elkaar gesmolten. Dat is wel wat anders als gewone kit.
Oud 23-07-2007, 13:09   #37 (permalink)

Standaard

Ja ok naja, waar wil je dat huge dingetje eigenlijk wel niet in je case stoppen?
Oud 23-07-2007, 20:38   #38 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ja ok naja, waar wil je dat huge dingetje eigenlijk wel niet in je case stoppen?
Hij komt niet in mijn case iig, waarschijnlijk wel in die van iemand anders
Oud 23-07-2007, 20:55   #39 (permalink)

Standaard

Ik zit nu met het probleem dat ik aan me case wil werken, en er een beetje nog iets van wil maken maar dat ik dan steeds toch wat anders ga doen dan voorgenomen :P
Voornemen: Werken aan case, windows gelijk maken hoeken vast maken e.d
Resulteert in: Hele dag hangen achter pc en niks doen :P
Maar nu heb ik me voorgenomen (zoals wel vaker) om morgen ochtend om 8 uur op te staan, om 9 uur gaan modden tot 5 uur smiddags.
(><)
/_|_\ <- Biobunny
Biokipje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-07-2007, 21:02   #40 (permalink)

Standaard

Kun je niet beter een realistische planning maken? :P Vroeg opstaan is altijd lastig, al sta ik morgen gewoon om 7 uur op voor werk :P En 9 tot 5 modden kun je beter verdelen in een paar keer een paar uur.

Ik heb hetzelfde trouwens hoor, al hang ik niet echt lang achter de pc meer. Er komt elke keer wel wat tussen, en misschien een uurtje modden
Oud 23-07-2007, 21:26   #41 (permalink)

Standaard

Ja, dat was een overdreve onrealistische planning :P Maar ik heb eigenlijk ook niet zon zin om te gaan modden, ook omdat er lelijke fouten enzo inzitten. Zoals hoeken, van die dingen waar je schroeven in kan proppen. Ik heb zojuist besloten dat ik maar eens een CiP ga maken en ook eens jullie mening ga vragen.
(><)
/_|_\ <- Biobunny
Biokipje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-07-2007, 21:43   #42 (permalink)

Standaard

ik heb tig ideën en maar enkele voer ik uit (gebit in me pc gezet en binnekort een lasershow erin )

maar ik heb nog (te)veel ideën
Oud 25-07-2007, 20:07   #43 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Te moe om te modden...

Ik haat mezelf op dit soort momenten... Had in de planning deze avond de hele avond te gaan modden. Om zo te kunnen proberen deze week het voorpaneel af te hebben. Gaat niets van komen. Ik kan wel proberen te gaan modden.. Maar het frontpaneel moet precies passen, en als ik moe ben maak ik fouten. Het moet dus foutloos en perfect. Heb geen zin om dit overnieuw te doen, kost me té veel tijd en materiaal deze keer. Hebben jullie dat nou ook?

Denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga, morgen is er weer een dag .
Oud 25-07-2007, 21:18   #44 (permalink)

Standaard

Ja, te moe om te modden ben ik ook wel ja. :P Wel laat naar bed, gecombineerd met de ochtendkrant bezorgen, dat ga je uiteindelijk toch wel merken. Mijn kamer opruimen komt er ook maar niet van. Best jammer op zich allemaal.
Oud 6-08-2007, 17:44   #45 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Weet je wat ook erg frustrerend is ? 3 weken op vakantie zijn met je vriendin en schoonfamilie en intussen gewoon keihard willen modden... Ik heb in de week dat we nu al in België zitten al heel wat schetsen gemaakt, en ook al redelijk wat plannen verscheurd :P Het is wel ergens goed voor want ik heb (naar mijn bescheiden mening) wel redelijke dingen bedacht voor Cavallino Rampante, met name voor het front en de drivebays.

Het vervelende: nog 2 weken moeten wachten voor ik weer echt aan de slag kan

Naja, we genieten nog even van de vakantie, in een enigszins wisselvallig België (het Duitstalige deel overigens)
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.