| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik moet eigenlijk gaan kiezen... OF me casemod afmaken... OF Nieuw hardware... En ik denk dat ik voor de nieuwe hardware ga, want mij AMD Athlon 3000+, ATI Radeon 9800 Pro, komen ong. uit het stenen tijdperk :P
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ik denk dat ik het nog het ergste heb gevat. Ok ik heb ook niet veel tijd, maar ik zou genoeg tijd voor casemodding hebben. Nadeel is dat ik nooit een goede mod kan bedenken :| Ik zou echt niet weten hoe ik met een echte orginele casemod zou moeten komen, ik ben gewoon fantasieloos ofzo...... Als iemand een super idee heeft maar nooit tijd krijgt mag hij me wel toevoegen op msn ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Ben op de een of andere manier in een dipje gezakt. Elke middag tijd gehad.. En bijna niets gedaan. En het wordt alleen maar erger. Zat er vanmiddag zelfs aan te denken... Tijdelijk een ander projectje te beginnen. Gewoon, tijdelijk. Maar wat, iemand een idee? Iets kleins... Iets.. Iemand? Mallen gemaakt... Het is precies wat ik wil, maar eigenlijk ook weer niet. Had willen zien of dit is wat ik wil. Als het is wat ik wil, kan ik verder. Als het niet is wat ik wil, maak ik een nieuwe mal en ga ik verder. Grr, zo frustrerend . |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik had dat een tijdje geleden ook (past goed bij de topictitel :P), en ik heb een reservoir gemaakt. Hij is goed gelukt, maar ik moet hem nog steeds posten. Zal ik binnenkort eens doen ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() Da's ook niet ideaal :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
Heb hier meer dan 3 oude projecten staan. Solderwerken, zelfgebouwde versterkers, lichtorgels, videostudio spul. Allemaal heel lang geleden gestart en nooit afgebouwd. Wel veel van geleerd . Moet ooit een keer foto's van die meuk maken. Hoop dat er iemand is die het interessant vind, dan zal ik het posten. Wat denken jullie? Misschien in de eerstvolgende update, dan post ik meteen de (mis)lukkingen van afgelopen week. Moet dan een flinke kast gaan uitmesten. Heb toen ik 8 was een triplex gitaar gemaakt met wollen snaren (werkend ) , haha. Zo cool, dat ding staat hier nu in een hoekje. Hij is niet eens mooi, maar wellicht het showen waard. | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Ik heb juist een tekort, ik vind alle cases gewoon veels te duur, ik kan er wel eentje gaan kopen voor 50€, en dat geld heb ik ook wel, maar het nadeel is denk ik dat ik nog ubernaab ben en ik nogal bang ben dat ding te verneuken. Als iemand nog een beetje fatsoenlijke stevige cases heeft, ga ik deze vakantie eens een begin maken. Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik veels te lui wordt, moet alle dagen maar werken, maar heb daarbij wel genoeg tijd, ook heb ik op werk meer als genoeg manieren om ijzer te bewerken etc. Omfg, had ik maar een afgedankt projectje hier staan, dan had ik tenminste IETS om te hervatten. Nu kan ik nog steeds niks :P |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik zie dat je in de achterhoek woont, maar wellicht dat je weleens in de buurt van Tilburg komt ? Bij MaxActive kun je meestal voor een prikkie oude (maar oerdegelijke !) behuizingen kopen, ideaal om te modden, en meestal voor maximaal een tientje ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Hmmm tilburg, bestaat dat ![]() Ik kom nooit echt van huis af..... Zit hier maar een beetje opgesloten, woon wel dicht bij DeKemp in de buurt. Maar tilburg kom ik zo niet..... Had laatst van iemand gehoord dat ze in dtc bij een of andere dumpshop ze best wel relaxte cases voor zon geld hebben, nadeel is dat ik een luie papzak ben die geen zin heeft 30km te fietsen naar dtc, en ik haat steden :P Ben eenvoudige boer, dus kom niet zo snel overal..... :P Shit ![]() |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
Omfg, ik eventjes in de machineschuur kijken, vind ik een gigantische oude dremel die wel ERG snel gaat :| Ik post er nog wel een fototje van, maar die is een heel erg stuk gevaarlijker dan de meeste dremels :| | |
| | |