| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #122 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| Citaat:
mijn duits is niet supah is dit compleet? (of redelijk comleet) Peugeot 406 STW TL01 Ein 4WD On-Road Baukasten aus der TL01 Reihe mit Kardanantrieb und einfachem Aufbau. Zugelassen beim Euro-Cup in der Top-Stock Klasse. Eigenschaften / Inhalt: TL01Schnellbau-Chassis permanenter 4WD-Kardanantrieb abgedichteten Getriebegehäuse Kegeldifferentiale vonre und hinten inkl. 540 Elektromotor und mech. Fahrtregler Lexan-Karosserie mit allen Anbauteilen, aufwendigen Dekorbogen und Scheibenabklebern Racing-Slik-Tires Einzelradaufhängung der vier Räder an Doppelquerlenkern Rebungsdämpfer Artikel-Nr.: 110-58212 of deze: Ferrari Modena (TL01) 4WD Elektrik On-Road Kit im Maasstab 1:10 auf dem bewährten Tamiya TL01 Chassis. Für den Beginner als auch für den fortgeschrittenens RC-Car Fahrer. Maße: Gesamtlänge 433 mm, Gesamtbreite 192 mm, Radstand 257 mm Artikel-Nr.: 110-58289 | |
| |
| | #123 (permalink) |
| In zo verre zijn Tamiya kits in de regel zo kompleet dat je er alleen nog een zenderset (zender/ontvanger/2 servo's), een accu en een oplaadapparaat bij moet hebben. De auto is na bouw zo kompleet dat er iig een motor en een mechanische snelheidsregelaar met 3 snelheden vooruit en achteruit bij zitten. De ontvanger en servo's worden tijdens de montage in het chassis ingbouwd. Wat betreft de zenderset: je hebt meer dan voldoende aan een simpele 2-kanaalsset en kunt kiezen uit een stick of pistoolzender (das puur voorkeur). De ontvanger dient geschikt te zijn voor het BEC systeem (battery eliminating control) zodat je ontvanger gewoon stroom krijgt uit de rij-accu. De meeste moderne setjes hebben dit standaard. Oudere types kunnen ook functioneren maar dan moet je meestal een speciaal schakelaartje inbouwen die de 7.2 V van je accu omzetten naar 4.8/6V die geschikt is voor de ontvanger.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #124 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
via GoT iemand ![]() btw heb me bakkie binnen :P strax ffies wat laatste spul kopen vanavond ffies een kap van een vriend lenen en gaan met die banaaan.. :P
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | ||
| |
| | #125 (permalink) |
| woei vandaag kreeg ik me bakkie binnen :P maandag ga ik de kap spuiten het is een peugeot 206 kap die ik heb gekocht. zoals je ziet heb ik er al een mooi alu lat bevestigd in het midden met klitteband voor de ontvanger en regelaar ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #127 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #128 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Citaat:
![]()
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? | ||
| |
| | #129 (permalink) |
| Zit er geen elegantere servohorn voor de stuurservo bij? Denk ook aan een servosavertje, die stuurservo gaat nu heel wat klappen krijgen en daar is ie op termijn niet blij mee. Die alu lat ziet mss wel leuk uit, maar probeer ontvanger en ESC in chassiskuip te plaatsen, zwaartepunt lager is beter........... en ja op deze schaal luistert dat heel nauwkeurig. Tevens zijn ze dan bij een salto iets minder kwetsbaar. Ook kabeltjes netjes werken is zinvol, maar dat kan later nog altijd. Hoe presteert de carson, tevreden met de speed en handling?
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #130 (permalink) | |
| Citaat:
![]() dus ik heb nog niet echt kunnen rijden..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #131 (permalink) |
| http://www.resettim.net/temp/rc/ woei me kap is gespoten nu nog wat stikkers erop die ik wil.. iig niet die erbij zitten.. ffies kijken of ik nou die achterste wielen zo wil houden of niet..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #134 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik zou de banden ook gewoon laten zien. Maajah ieder z'n eigen mening. Verder heb ik zelf een elektro ford focus van kyoso en een brandstof V-one S van kyoso en ik heb 3 vliegtuigen en 2 boten. 1 boot is een traag ding met electro moter en schroef en de ander is een air-boot van ongeveer 1,10 meter lang met een 11 cc tweetakt erop. Pic's komen nog wel maar dan moet ik eerst de bende bij elkaar halen. Grtz Yuri. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |