| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #256 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ja dit is een tamiya: XJ chassis : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=33232 Maare niet verkopen dus, die kap is altijd bij te werken. Linkje: http://www.tamiyaclub.com/car.asp?id=147
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #257 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: Haarlem
| Dat collectors-item gedoe klinkt een beetje overtrokken, dat valt allemaal nog wel mee... Maar het is zeker niet een dingetje om af te trappen. Voor bijna alles geld dat op een gegeven moment na een x aantal jaar een 'gek' ergens veel geld voor geeft... ![]() Waar staat 'XJ' eigenlijk voor...? ![]() |
| |
| | #260 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| De mijne staan altijd in een mooie vitrine tegenwoordig. Lekker met zn allen te chillen en te pronken voor bezoekers Ik heb wel zin om binnenkort een van mn TA03FS-jes om te bouwen met mijn FRP chassis (Dankzij PO )
__________________ Dus... |
| |
| | #261 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: Haarlem
| Ik moet ook maar een een vitrinekast gaan maken vor mijn auto's, en ik denk dat het een HELE grote moet worden... Ook moet ie stevig zijn want zo'n Hilux weegt in z'n eentje al meer dan 3 kilo... :PEr gaan binnenkort maar eens wat auto's in de verkoop... ![]() |
| |
| | #262 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Jaja, hier is mijn "grote" trots!! Een van de weinige RC Deloreans die er te koop zijn. ![]() Afgelopen week gescoord in Universal Studio's Orlando. Net als WidowMaker ben ik een Delorean fan, ik had deze auto zelfs op mijn bruiloft!! Dus ik was zeer blij toen ik deze auto bij Back to the future the ride zag staan!! Groeten Marco |
| |
| | #264 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Citaat:
De controller is een horloge waarmee je de auto bestuurt, en ook de lampen en de toeter kan bedienen!! Groeten Marco | |
| |
| | #265 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| dan moet ik ook maat ff he? :P k heb een tamyia ready to run best stoer. ff lekker gemod(andere velgies, en dat soort shit) en k heb ook zo'n heel klein micro racertje (schaal 1:24) ff gek doen als je als eerste op een lan party bent :P |
| |
| | #266 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| |
| | #269 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Gisteren ontvangen, heb ik @ Ebay Duitsland gekocht: een Tamiya Stadium Thunder 2WD ![]() Klik op de pic voor meer fotos
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #270 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Woei ...... !!! Ik heb auto nummer twee nu ook ontvangen: een Kyosho USA 1 Monster Truck met brandstofmotor ![]() Klik op het plaatje om meer foto's te bekijken..... ![]() Klik op het plaatje om meer foto's te bekijken.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |