| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: 's-Hertogenbosch
| Citaat:
) 2WD aangedreven, rijhoogte/downstop is aan te passen, oliegevulde kunstof shokdempers, vering aan te passen dmv ringen, en de schokdempers kunnen in verschillende standen aan het chassis en draag arm worden bevestigd. Bovendek is van kunstof, onderste de main chassis is van ik geloof fiberglassreincorcementplastic Zitten geen krassen op de onderkant (ja 1 lichte, nauwelijks te zien) en bumper is klein beetje beschadigd. Kap is een Porsche 911 GT1. Op de vleugel mist nog een stikker met in het groot 'Porsche', weet niet waarom ik hem niet erop heb geplakt Zelfs de beschermfolie zit ernog op. De koplampen en achterlichten heb ik ongespoten gelaten, met het idee om er leds in te doen. Maar omdat ik weinig met die auto rij (de F1 gaan tenslotte harder :P ) zitten er geen leds in.De Tamiya F1 heb ik al 3 a 4 jaar. Chassis is flink beschadigd aan de onderkant (veel krassen) Tsja dat krijg je ervan als je geen geduld hebt en ff een testrit wilt maken op de straat voor je huis..................waar dus klinkers liggen De kap is naar de malle moeren. NIET MIJN SCHULD! komt omdat anderen het zo grappig vinden door met hun auto tegen je aan te rijden, omv ervolgens eroverheen te gaan. Ik heb geen goede accu's dus en heb met de F1 + 11T motor nog niet op fullspeed kunnen rijden >D
__________________ KLM816 Heavy winds 230 at 8 gusting 22, cleared for takeoff runway 24 | |
| |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 februari 2003 Locatie: Heemstede
| Die F1 is wel heeel mooi. Ik zelf heb Tamiya Indy Car, al eerder in dit topicje laten zien. Mja, dis hem Ben er zelf erg blij mee. Heb bij de Tamiya IA mooie stuurstangetjes gekocht en een mooie servo saver. Dus heb ik er een paar mooie hopups bij. Ga binnekort nieuwe banden kopen en morgen avond (ow, eigelijk vanavond al :P ) ga ik een nieuwe voorspoiler en een nieuwe kap kopen. Zal ik ook wel foto's van laten zien. |
| |
| | #155 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Citaat:
Nico rulez echt! maar is alleen leuk als je een permanente baan hebt met strooisel (rally ofz ![]()
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. | |
| |
| | #161 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
M'n pa heeft zo'n ding in het echt gehad (Opel Calibra) echt een pauperbak ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #163 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 februari 2003 Locatie: Heemstede
| Citaat:
Heeft me 10 euro gekost ![]() Ennuh, als iemand nog stickers heeft, of weet waar ik stickers kan krijgen, mail het graag! ik wil nog wel stickers hebben voor de kap. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |