| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Hallo , mensen Ik ben van plan om een nieuwe speakerset te gaan kopen, omdat ik ga verhuizen en mijn speakers die ik nu heb zijn all een beetje versleten. Mijn budget is tegen de 100 euro aan En ik heb het liefst van logitech of van creative. Ik game veel en luister ook wel veel muziek. Leo |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik zeg; Logitech Z5400! Kost misschien wel wat maar dan heb je ook echt wat. Zeer mooie set, heb hem zelf inmiddels een half jaartje. Ben er zeer over te spreken! Voorheen had ik ook een cheap 5.1 setje, maar dat was echt niets als ik het met dit vergelijk! Dus, tòch nog even doorsparen...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Moet het een 5.1 set zijn? Ik heb er voor gekozen om een 2.1 set te nemen (Logitech Z3e) ipv een 5.1 set met vergelijkbare prijs en heb daar nog geen moment spijt van gehad!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 oktober 2006 Locatie: putte
| Ik ben het eens met R@mon. Heb zelf ook de Z5400 en het is echt een zaaalige boxenset . Als je echter niet wilt doorsparen, raad ik je de Creative Inspire T6100 5.1 speakerset aan. Die kost rond de 60-70 euro, Maar er gaat echt niets boven met Z5400 ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Gelukkig heb ik geen direct buren :PBtw, hoe heb jij hem aangesloten op je PC?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Overgens bij een dergelijke set als de z5400 en z5500 is het wel verstandig om ook een goede geluidskaart erbij te halen om alles uit de boxen te kunnen halen. Al met al wordt het hier steeds duurder! | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Ik ben nu ook van plan nieuwe speakerset te halen, en las hier dat de z5500 en z5400 de moeite waard zijn, maar welke nu beter is zou ik wel graag willen weten. Ik heb er namelijk nul verstand van. -Ik heb er wel geld voor over, maar liefst zo goedkoop mogelijk. -Goede bas, -5.1 -Moet 3D klinken (heb ik daar een nieuwe geluidskaart voor nodig?!) ik zou hier graag antwoord op willen hebben omdat ik er zelf niks vanaf weet. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| De Z5500 is de grote broer van de Z5400. Buiten het feit dat deze nèt even wat meer vermogen heeft zit deze een ander jasje. Persoonlijk vind ik het design van de Z5500 iets mooier, maarja dat was destijds goed voor een prijsverschil van een kleine 150,-. Èn dat was het me even niet waard. Beide zijn super sets, zal je zeker geen spijt van krijgen! BTW, als je gaat voor een Z5400, zorg dan dat je bekabelde boxxen hebt. Je hebt n.l ook een versie met rear speakers draadloos, lijkt allemaal wel leuk en aardig maar in praktijk wil dit nog wel eens anders uitpakken ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Speaker & Headset switchbox. | Xato | Elektronica Junkies | 7 | 15-12-2004 21:21 |
| Vraagje ivm speaker bedrading | Nillie | Elektronica Junkies | 6 | 1-09-2004 19:27 |
| hoofdtelefoon/speaker switch | Maxxen | Hardware Junkies | 15 | 8-04-2004 02:34 |
| Speaker in kast | 666wishmaster666 | Elektronica Junkies | 26 | 7-01-2004 21:34 |
| [EL] Speaker / hoofdtelefoon splitter | Mad Sarge | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2003 17:54 |