| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Wat gaan jullie doen met de vakantie? Ik ga naar graspop, met wat school vrienden om onze examen en school tijd af te sluiten, voordat we studenten worden. Groeten Ankh
__________________ Ben weer terug |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Welke vakantie :P ik werk de komende maanden zo veel dat ik niet weet wnnr ik eigenlijk vakantie heb ofzo,haha maar als ik vakantie heb ga ik zkkr 1 weekje lkkr zonne in zeeland en MODDEN natuurlijk.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Ik moet nog even 2 examens maken, dan heb ik ook 3 maanden vrij! 3 weken naar de Noordkaap rijden, 3 weken in Zwitserland / Oostenrijk. ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Vakantie; was dat? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Vakantie? Wanneer? Ik ben aan het dakpannen leggen geweest. Bovendien blijft het bij een klein weekje. Donderdag moet ik weer, maar ik ga niet, heb theorieexamen voor auto! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ik ga lekker twee weken naar oostenrijk en daarna gelijk modden natuurlijk Plannen maken voor het nieuwe project en dan in een vakantie afmaken en veel casejunkies.nl bekijken
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
Ik heb geen grote plannen deze vakantie, misschien is proberen BB af te krijgen een leuk idee. Heb dan ook wat meer tijd om andere ideeën uit te tekenen of zelfs te bouwen. Verder zijn t alleen wat kleine plannetjes met mensen, geen weken weg ofzo. Lowlands klinkt ook aanlokkelijk, iemand suggesties :P ? Nadeel is dat ik in de vakantie moet werken om het allemaal te bekostigen . | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Citaat:
LAAT IEMAND CKV KAPOTSTAMPEN! (En neem mijn wiskundedocent ook meteen mee) | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Aaaaaah de goeie ouwe tijd ckv en wiskune leraren peste totdat ze gestrest weg liepen ik herinner het me nog als de dag van gister, het was een zonige warme dag ergens in mei, de vogeltjes tjilpte, de bijtjjes zoempe en de leraar ckv schreeuwde erop los. Wat was dat een mooie tijd nu al zo`n 2,5 jaar geleden dat ik vmbo heb afgerond, mijn slechtste vakken waaren wiskunde en ckv nooit van de les en leraren gehouden maar wel zo ver voor elkaar gekregen dat ik het haalde en de leraar gestrest weg liep omdat de klas niet eens was met hem en andersom. mooite tijden, euhm maar ik dwaal af :P vakantie heb ik gekregen lkkr 3 weken in de zomer, dat wordt 1 week vakantie en 2 weken modde als een gek of andersom ![]()
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vakantie :))) | fredo | Area 1337 | 7 | 12-09-2003 21:00 |