| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Vakantie ik heb er 15 weken van eerste 4 wel stage maar das 4 dagen per week en niet erg om tedoen. En m'n vakantie doe ik op Campzone.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| De grootste hekel aan de school waar ik 4 jaar gevangen heb gezeten , was de kut mentaliteit en de las-leraar, 1 vraagje wat heeft lassen in gods naam te maken met sex in de hemel??? (en neem van mij aan die leraar spoort echt niet, en ik ben al prettig gestoord) Ze wisten al 2 jaar dat we voor de examen aan de cnc-bank moesten werken, en wat denk je 1 week voor de examens beginnen ze ons dat pas te leren. Maar ik raak ook of-topic. Ik kan niet wachten tot graspop, moet wel meteen na diploma uitreiking meteen weg anders haal ik Blind guardian niet :P:P:P:P:P:P:.
__________________ Ben weer terug |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Ik blijf waarschijnlijk ook nog es zitten op Wiskunde... ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | ||
| | |
| | #19 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Maargoed, ook al een jaar vanaf. ![]() | |||
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Citaat:
![]() vorig jaar trouwes hebbik proeve van bekwaamheid (dure woorden voor examen op t mbo hier op de 1e dag van graspop gehad, geslaagd, meteen naar huis gegaan omgekleed en meteen door naar graspop waha. | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
![]() En het is inderdaad vakantie!!! Examens zijn klaar Dus dat word modden.:P | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik loop nog even een maandje stage voordat ik vakantie heb, vwo-examens zijn alweer 3 jaar geleden :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
![]() kijk wat ik heb gemaakt | ||
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2006 Locatie: Wouw
| Pfff examens ik moet nog een jaartje . Net m'n herkansingen terug gekregen en gewoon voldoende dus VWO6 here I come! ![]() (ennuh eerst nog 3 weken school... pffffff, en dat zonder internet... driedubbel pffffffff) |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| CKV, wat een vak was me dat zeg. Uiteindelijk niet eens zo heel slechte herinneringen aan, maar het is nooit helemaal mn favoriet geweest. Gelukkig kon ik 7 van de 10 verplichte verslagen afgetekend krijgen door een video te maken (dus filmen + monteren + presenteren + schijfjes verkopen) van een werkweek in Engeland. Ging veel werk in zitten maar wel leuk, en dat je dan dus 7 keer minder naar het museum hoeft was mooi meegenomen :P Ik vraag me af, wie gaat er als eerste wat met casemodding doen voor CKV, moet best kunnen, beeldende vorming enzo ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vakantie :))) | fredo | Area 1337 | 7 | 12-09-2003 21:00 |