| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Citaat:
Niet dat ik nou zo leuk ben.. eerder niet dan wel, maar ja
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En ze zijn nog lief ook! of niet soefkenijn ?
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Ja die foto lijkt er aardig op ja Carpento dwingt gewoon respect af, bij de mensen Maar verder heeft hij mij ook veel geholpen, toen ik nog een casemod noob was. Dus Carpento bedankt ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik word hier verlegen van. Leuk om sommige reacties te zien maar vergeet niet dat ik ook maar een simpele ziel ben die toevallig op CJ wat meer taken heeft dan de rest. Dat lukt ook niet zónder die rest, dus eigenlijk zouden we nog wel meer fantopics moeten hebben. Dit topic is ook ontstaan als een grapje, en dat is wel leuk geweest ![]() Ik zou zeggen, bedankt Maar vergeet alle anderen niet die zich ook op welke manier dan ook verdienstelijk maken !
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Héhé! Een Carpento fan topic zonder mijn reactie?! Dat kan niet! Carpento, wat kan ik over je zeggen... Haha, om 1 uur snachts na een dag keihard werken... Naja, ik kan niet bedenken. Ik ben alleen blij je te mogen kennen, en ik vind dat je het goed doet voor CJ. Het verbaasd mij toch altijd weer hoeveel tijd jij beschikbaar hebt voor CJ. Zelf op het NKCM was jij werkelijk niet van je pc af te schoppen waar je bezig was met typen, typen en typen. Allemaal voor CJ. Hopelijk mogen we je nog lang bij CJ terug vinden. (hmm, blijkbaar was iets bedenken toch niet zo moeilijk als je eenmaal een begin hebt) :P Druk topic trouwens, aangezien ik maar 1 dag gemist heb... (Dakpannen op het dag leggen... maandag weer )(Leuk dat ook Soefkenijn zich eens laat zien... of is hij geinformeert over dit topic? Wel toevallig... Of kijk jij altijd stiekem even mee? :P )
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik weet uit eigen ervaring maar al te goed hoeveel energie er in gaat zitten om een van de drijvende krachten achter deze site te zijn, dus bij deze: complimenten ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Grote fps-drop | modder.exe | Hardware Junkies | 10 | 3-06-2005 19:13 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 19:29 |