| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Omdat het vorige topic wat kuren begon te vertonen, een tweede deel van het spel " Geef me een koe!" De regels zijn heel eenvoudig: je zoekt de afbeelding waar om gevraagd wordt in het topic. Als je deze gevonden hebt, post je deze in het topic met daar onder een nieuwe opdracht. Let op: Ook in dit topic geldt de maximale breedte van 500 pixels voor afbeeldingen. Omdat BooN de laatste opdracht gaf in het oude topic, gaan we daarmee verder: Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| nou een nac hooligan kon ik niet vinden maar is deze ook goed ??? ![]() zo ja dan zou ik graag een Zalman Resorator willen zien, aub ![]()
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wel erg simpel he :P ![]() Maarja, in ieder geval, doe mij maar een opengewerkt beeldscherm :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
|
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| ![]() Hier is 't best wel druk ![]() Ik wil een vrouwvriendelijke casemod (met roze pluche, bijvoorbeeld )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| ![]() Daar staat er eentje bij op :P Letten we wel even op dat de geposte afbeeldingen maximaal 500 PIXELS breed mogen zijn ? Heb zojuist wat afbeeldingen met HTML verkleind ![]() Ik wil zien: een Asus Vento behuizing ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Geef me een koe! | peddro | Area 1337 | 794 | 25-04-2007 11:44 |
| Hoeveel geld geef jij uit aan een nieuwe pc en mod stuff? | eXistenZ | Area 1337 | 20 | 15-06-2004 20:19 |
| Deel 12 van de MSI - ATI soap | Ice T | News & Review Junkies | 12 | 11-04-2004 14:11 |