| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Wat ik wilde zien was deze: ![]() Of natuurlijk deze: ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Omdat ik niet de vervelendste ben, heb ik alsnog een NES voor je: ![]() En dan wil ik graag nu een pic van een gepimpte/getunede RC18T. En met een standaard uitvoering neem ik geen genoegen!! :/
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Wat is nou weer een rc18 dinges? Ah, google licht toe. Maar hoe moet ik nou weer weten hoe de standaard versie eruitziet en hoe die er getuned uitziet? Zoiets? ![]() EDIT: hmm, werkt niet: http://img89.imageshack.us/my.php?image=nb1683cr.jpg Deze bedoelde ik: ![]() Ik wil graag een gigantische hoeveelheid led-fans. (Over de 100?) :P[/img] |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Dit was het meeste dat ik kon vinden, op 1 foto. http://www.kbellair.com/armor/1157131052_ORIG.jpg Geef mij maar een mislukte Casemod :P (En daarmee bedoel ik dus NIET slecht, maar een inelkaar gestorte, verbrande, of gesmolten mod ofso :P )
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
En als je niet weet hoe die er uit ziet, dan kan je niet mee doen. Als alles met 2 klikken te vinden was, dan was het geen leuk spel toch?Dus: een gepimpte/getunede RC18T voor mij Om jullie een beetje te helpen, standaard ziet ie er zo uit:![]() En getunede uitvoeringen hebben vaak een andere body + veel aluminium en carbon onderdelen.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Leuk, men vraagt om kapotte mods... Nou tegenwoordig kan alles met TNT! :/ De Creative X-Fi mod (zoals hij HOORDE te zijn, voordat hij helemaal gerepareerd werd) (linkje) ![]() ![]() ![]() ![]() En als dat al niet genoeg is, nog een prachtige mod die kapot is gegaan in het vliegtuig: naja, die casemod die ik zocht kon ik niet vinden. Het was een soort vlieg, maar dan groot en van strak carbon. Owja, nou wat ik zoek... Ik zoek dus het bovenstaande. Die casemod van een vlieg van Carbon enzo... Vet cool. Als het goed is zit er een gewaterkoelt systeem in, alleen de Ati videokaart die is niet watergekoeld (om enkele redenen). Volgens mij was het een blauwe ATI kaart. Meer zeg ik niet.. Het moet ook wel moeilijk blijven:P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Ik vind deze best wel ultiem! ![]() ![]() En nu wil ik alsnog mijn getunede Team Associated RC8T met brushless motor en aluminium/titanium/carbon onderdelen! (en die zijn echt niet moeilijk te vinden)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| na een tijd googlen kwam ik hier op uit: ![]() denk wel dat ie gepimped is, ik heb em van een log geplukt: http://www.yourmicro.com/forums/show...threadid=17010 doe mij maar de grootste nintendo gameconsole collectie die je kan verzinnen (consoles en spellen!) |
| | |
| | #44 (permalink) |
| DeLamaMan maakt mij content Dit is weliswaar een RC18B, maar het enige wat daar anders aan is, is de body :P Ik zie wel stekkertjes voor een brushless motor achter de voorruit, pimp velgen + banden en genoeg aluminium om een Lian-Li kast van te bouwen ![]() Overigens is de allereerste plaat bij Google plaatjeszoek ook al een behoorlijk opgefokte RC18T, dat jullie die allemaal niet hebben kunnen vinden zeg.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Geef me een koe! | peddro | Area 1337 | 794 | 25-04-2007 10:44 |
| Hoeveel geld geef jij uit aan een nieuwe pc en mod stuff? | eXistenZ | Area 1337 | 20 | 15-06-2004 19:19 |
| Deel 12 van de MSI - ATI soap | Ice T | News & Review Junkies | 12 | 11-04-2004 13:11 |