| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ga naar de vrijmarkt en lekker opzoek naar ouwe/nieuwe PC onderdelen, vooral ouwe 286 en 386 kassies, daar is veel aan te modden.... Wat zijn jouw plannen??
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wanneer is koninginnedag? ja ik zit 16 uur per dag 8er me pc
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ehuh, eerst casejunkies, dan casejunkies, dan hout verzamelen met tracktors en zuh. En dan s'avonds zo'n 20/30m3 aan hout/banden/plastic/olie verbranden
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
hij zelf maakt nooit mislukte mods :P | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
uhm, koninginnedag slaap ik uit denk k. FF energie opdoen, want de dag erna is ik jarig en 3 mei ga ik met n hele rammel vrienden/vriendinnen naar de smid (disco/dancing www.rnl.nl/desmid) want daar is schuimparty!!!!!!!!!!!!!! leuk als de meisjes witte broeken aanhebben :P :P :P
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2003 Locatie: Beuningen
| Rondje Europa rijden op de motor met een stel vrienden. Koninginnedag gaan, 5 mei weer terug. We willen in die 6 dagen toch minstens via Duitsland, Tsjechie, Oostenrijk, Italie, Frankrijk, Luxemburg, Belgie een kilometerje of 3500 afleggen. Alles een beetje afhankelijk van de bergpassen in Alpen en Dolimieten. Als het maar een beetje begaanbaar is, willen we er over (en bovenop de passen lekker rollebollen in de sneeuw) ![]() Natuurlijk 'tikken' we Zwitserland ook vast nog wel ergens aan.
__________________ Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. No (or Linux) is the answer |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Volgens het KNMI wordt het wel redelijk klote weer. Piet had het echter over zonnig weer, 21 graden en af en toe een bui. Hopen dat piet dan deze keer ook weer gelijk krijgt, hij is tenslotte de meest betrouwbare weerman van het land. Als het klote weer wordt dan gaat ik slapen, anders haal ik de nacht ff door naar de dag en trekken we het feest ff door. Jaja, als je dan toch in adam centrum woont kan je er niet aan ontkomen ![]()
__________________ 31173-1 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste (bijna) overwinning | Zero2Fear | Casemod Junkies | 13 | 26-03-2007 09:15 |
| bijna 1 jaar casejunkies | QuincMan | Area 1337 | 33 | 16-12-2003 22:37 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Bijna 10.000 posts op het forum... in de 3e maand! | Bart_Banaan | Area 1337 | 26 | 14-03-2003 22:54 |