| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Hey hey allemaal. Zijn er onder de junkies nog carnaval vierders? Ikke in iedersgeval wel. Kruikenstad is mijn domein tijdens de carnavalsdagen. Zondag in iedersgeval kijken bij d'n opstoet en dan maandag en dinsdag nog een festivalletje meepaken ofzo .Vertel je verhaal van je carnaval hier
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Lool steve dat is geen carnaval maar een examen stunt :P
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
Euh neen... Dat zijn de laatstejaars die vieren dat ze binnen 100 dagen afstuderen. Examens zijn pas in Juni... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]() Dit jaar rustig aan, heb er niet zo veel zin in als anders. Vraag me niet waarom? Morgen en zondag, verder niets (zoals de planning er NU uitziet )
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Op de basisschool was ik er verplicht om aan mee te doen, maar ik vond de dans mariekes altijd mooier als het feest Maar nu ik ouder ben hou ik sowieso van hele andere muziek want je absoluut niet op een carnaval hoort En ik ben ook niet echt een feest beest ofzo dus ik blijf mooi thuis ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik hoor bij de meerderheid op dit forum, carnaval bluh ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 september 2006 Locatie: Wouw
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Carnaval, tuurlijk! Vanaf donderdag tot en met woensdag..Alle dagen eropuit Je moet toch wat he :P
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 september 2006
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lcd software onder osX | GBCHEATER | Software Junkies | 5 | 2-03-2007 19:35 |
| Het "een-weekse-carnaval" topic | Ice T | Area 1337 | 74 | 2-03-2004 11:38 |
| Serious Sammers onder de CJ-ers? | the widow maker | Area 1337 | 6 | 8-06-2003 21:04 |
| Mailing onder CaseJunkies Members | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 19-05-2003 16:26 |