Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 13-02-2007, 20:20   #1 (permalink)

Standaard Schoolnetwerk Novel

Heey allemaal.

Ik vroeg me af of één van jullie misschien ervaring heeft/ideën heeft met het "hacken" van een Novel (school) netwerk. Het lijkt me gewoon leuk om in het netwerk te kunnen en alles te veranderen. Binnekort krijgen we allemaal een eigen inlognaam, en zou ik graag admin recht willen. In onze mediatheek kan je alleen inloggen met m (mediatheek denk ik) en dan het PC nummer. Dus b.v. m1 of m14. Als je probeerd met b.v. pers (denk personeel) in te loggen, logt ie gewoon vanzelf in op dat PC nummer. Terwijl dat in de pc die in de lokalen staan wel kan. Je kan gewoon in cmd en uitvoeren. En je kan/kon ook in controluserpasswords2 maar dat heeft geen zin. Je kan denk ik dan ook gewoon in Deze computer rechts klikken beheren.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
En als het niet hier gepost mag worden, PM me dan a.u.b.!!!
Dit heb ik al gelezen maar dat staat niet echt hoe je erin kan komen.

M.v.g.
Cheetah.
cheetah is offline  
Oud 13-02-2007, 20:28   #2 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Ik denk eerlijkgezegt niet dat dit thuis hoort op dit forum, maar kan ook aan mij liggen.
Oud 13-02-2007, 20:33   #3 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Dude, grow up. Admin zijn is ook maar werk, die mensen hebben er voor geleerd, en het lijkt me niet de bedoeling om hun arbeid te gaan zitten dwarsbomen.

Citaatje uit onze huisregels:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=11687
Ook met het vragen om hulp om bepaalde beperkingen en beveiligingen te omzeilen begeef je je op glad ijs. Overleg in het geval van ongewenste beperkingen met de betreffende beheerder van de PC / website waar het probleem speelt. Het is niet de bedoeling om in dat soort situaties het heft in eigen handen te nemen.
BTW, als die admin daar zn werk goed doet vrees ik dat je weinig begint, zoals in het door jou gevonden topic ook al gezegd wordt. Novell is een soort van best wel veilig.

However, slotje.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.