| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007
| Heey allemaal. Ik vroeg me af of één van jullie misschien ervaring heeft/ideën heeft met het "hacken" van een Novel (school) netwerk. Het lijkt me gewoon leuk om in het netwerk te kunnen en alles te veranderen. Binnekort krijgen we allemaal een eigen inlognaam, en zou ik graag admin recht willen. In onze mediatheek kan je alleen inloggen met m (mediatheek denk ik) en dan het PC nummer. Dus b.v. m1 of m14. Als je probeerd met b.v. pers (denk personeel) in te loggen, logt ie gewoon vanzelf in op dat PC nummer. Terwijl dat in de pc die in de lokalen staan wel kan. Je kan gewoon in cmd en uitvoeren. En je kan/kon ook in controluserpasswords2 maar dat heeft geen zin. Je kan denk ik dan ook gewoon in Deze computer rechts klikken beheren.Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. En als het niet hier gepost mag worden, PM me dan a.u.b.!!! Dit heb ik al gelezen maar dat staat niet echt hoe je erin kan komen. M.v.g. Cheetah. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dude, grow up. Admin zijn is ook maar werk, die mensen hebben er voor geleerd, en het lijkt me niet de bedoeling om hun arbeid te gaan zitten dwarsbomen. Citaatje uit onze huisregels: Citaat:
However, slotje.
__________________ Those were the times... | |
| |