| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb ooit een peecee aan iemand verkocht, p166 met 98 erop, is hele tijd gereplyde mail... lees van onderen! From: Tom To: Jan Sent: Thursday, April 03, 2003 6:59 PM Subject: Re: computer Hey, Ik bedoel de aansturing voor je harde schijf. Ik ga er verder niet op in, je moet het gewoon opnieuw installeren. Als je dat gedaan hebt staat het er weer op en werken ze 100%. En als je windows weghaalt, haal je de installaties ook weg. Tom ----- Original Message ----- From: Jan To: Tom Sent: Thursday, April 03, 2003 6:38 PM Subject: Re: computer Hoi, Windows doet het wel goed, ik heb er al diverse andere dingen op gezet, zoals office. Ik vind het maar raar dat ik dat niet in mijn bios op kan slaan. Maar zeg eens, mijn hardeschijf staat erin terwijl deze 60gb is, en mijn bios is 2mb zeg jij. Ben ik nu zo stom, of is dit inderdaad raar. Jan ----- Original Message ----- From: Tom To: Jan Sent: Thursday, April 03, 2003 6:34 PM Subject: Re: computer Hai Jan, Ik merk dat je niet zo thuis bent in computers. Je bios is een chip op je moederbord, die grote plaat in je computer. Daar staat zo'n beetje alles in over je pc, zoals de hardeschijf, cdrom, allerlei kaarten. Je kan geen programma's installeren op je bios, simpelweg omdat deze te klein is, vaak niet meer dan 2MB. Als jij iets op je hardeschijf zet, en je wist het, dan staat het er niet meer. Wanneer jij windows opnieuw installeert, is je installatie van de vorige windows weg. Alles op je schijf word weggehaald, dus ook je installaties. Is het herinstalleren van windows wel goed gelukt? Ik heb de cd'tjes zelf gemaakt en weet zeker dat ze automatisch opstarten. Tom ----- Original Message ----- From: Jan To: Tom Sent: Thursday, April 03, 2003 6:28 PM Subject: Re: computer Hoi, Waarom sla je dan de installaties niet op in je bios? Als dat blijft staan, kan je het toch beter daar in zetten? Ik heb btw. geprobeert om de cd'tjes te installeren, maar er start helemaal niets op. Jan ----- Original Message ----- From: Tom To: Jan Sent: Thursday, April 03, 2003 6:25 PM Subject: Re: computer Hi, Als je windows opnieuw installeert, dan haal je ALLES weg van je computer, behalve je BIOS. Je zult de software opnieuw moeten installeren. Dat is btw. niet zo moeilijk hoor! Stop de cd in de cd speler, en hij start automatisch. Tom ----- Original Message ----- From: Jan To: Tom Sent: Thursday, April 03, 2003 6:23 PM Subject: Re: computer Hi Tom, Maar hoe kan dat nou? Als je ze installeert, kan je dat niet meer weghalen! Alleen nog via software in het configuratiescherm. Als ik windows eropnieuw opzet, dan blijft dat staan! Jan ----- Original Message ----- From: Tom To: Jan Sent: Thursday, April 03, 2003 6:21 PM Subject: Re: computer Hoi Jan, Als je windows opnieuw installeert, moet je de LAN kaart, geluidskaart en vidiokaart opnieuw installeren. Ik heb er cd'tjes bij gelevert, daar staat het op. Tom ----- Original Message ----- From: Jan To: Tom Sent: Thursday, April 03, 2003 6:19 PM Subject: computer Hallo Tom, De computer die je verkocht had (de 166) was een netwerkaart, geluidskaart en videokaart op geinstalleert zei je. Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd, maar nu zijn de installaties weg. Heb je ze wel goed geinstalleerd? Jan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Enschede
| makkelijk, 60 jaar oud mannetje afzeiken ![]() z'n beredenering is niet eens zo onlogisch en wat wil je als je er voor het eerst ermee omgaat? wees blij dat niet iedereen een computer freak is, zou een saaie wereld zijn.. nofi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| ik ken ook iemand, een vriend van mij, vraagt opeens aan mij onze computer, mijn broertje heeft er 2 spellen op staan, ik ook 2, en nu zet ik er Need for speed ook op past dat wel op een pentium 4 2,66 Ghz vraagtie rofl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik stem hier niet op. Iemand die geen verstand van een PC heeft, en er een van je heeft gekocht moet je alles netjes uitleggen. Ze hebben je inveite ook betaald... Klant is koning hier. Maakt niet uit hoe dom ze zijn.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
JA uhhhhhhhhhh LOL
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Het zou mijn buurman kunnen zijn, ook rond de 60. Hij heeft zijn pc maar aan zijn zoon gegeven. Hij had dat ding nog geen week, of hij wou zijn typemachine er op aansluiten. Ik dacht, WTF, blijkt het een electronische met paralelle aansluiting. En dat voor een noob. Verder kwam hij wel veel vragen. Wel klote hoor. ik ben blij dat dat ding weer weg is ![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |