| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
| ||
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| er moeten natuurlijk wel dingen voor jongens en manne blijven: bieren en voetbal enzo (hoewel ik voetbal voor dwaze, laaggeschoolde mensen vind, je gaat toch niet vechten omdat er 22 man tegen bal aanschopt? ) ik denk dat computers, auto's en motors altijd iets voor mannen blijft... pie vind je maar in de discotheek!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| ik ben het er volkomen mee eens. meiden kunnen zeker casemodden, ze zijn vaak heel secuur, dus het zal hun zeker lukken om een mooi logootje uit een case te dremelen ofzo. ik ben iig samen met 2 leuke meiden mn ccfl gaan kopen en ze vonden die "doorzichtige pc met al die lampjes" van bij de regenboog wel leuk! en k zou in hun pc ook een ccfl maken. daarop heb k gezegd dat k hun wel zou helpen, maar ze het ook best zelf konden. meiden zijn creatief genoeg, maar volgens mij doen ze er nix aan, omdat ze denken dat het nix is ofzo. dus als we nu ns wat leuks organiseren, waarbij we het vrouwelijke geslacht aan het modden krijgen, zou dat misschien wel meer vrouwelijke modsters opleveren. daarbij denk k aan toetsenborden waarvan meer ruimte tussen de toetsen is, zodat ze hun nagels niet zo snel breken en die ene funky kasten van enermax vallen bij de meiden zeer in de smaak tenminste, dat vonden die 2 chicks van toen k t ccfl'tje ging kopen maja, hopelijk komen er gauw vrouwelijke casejunkies, en wie weet krijgen we dan wel de 1e casejunkies-huwelijken maar k denk weer te ver vooruit.eerst maar s wat vrouwelijke casejunkies werven :P
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
| Kijk even op www.caseslutties.com |
|
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
joh ik weet niet of jij een zus heb, ik wel en die moet ik 100x per dag helpen met hoe open je dit, waarom staat dat daar, hij doet t niet, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH dus ik denk dat ze eerst moeten weten hoe een pc werkt en daarna kunnen ze er pas iets aan gaan modden[/b]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #41 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
maar dr zijn heus wel meiden die genoeg weten van pc's hoor
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| nou, op mijn school (waar redelijk veel met de computer wordt gedaan) moest ik van die wijfies nog uitleggen hoe ze photoshop/illustrator moesten openen... wat kom je dan op die school doen? vroeg ik me toen af...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #43 (permalink) |
| ten eerste zijn meiden die iets van een pc afweten, en dan niet word ofzo, maar bios, hoe het zit met FSB, RAM, hoe je n HDD aansluit bladiebla dan denk ik dat ze pas iets aan hun kees gaan modden. Hoeveel van de CJers zit ongeveer 8 uur per dag (thuis) achter zijn pc? ik denk heel veel. En meiden? nou als ik kijk hoevaak de meiden op me msn online zijn dan ligt die tijd tussen 5 minuten en een half uurtje, veel te weinig om iets te leren/doen met die PC! tsja... gisteren op msn zei NEn ook tegen me dat de boys hier zich dan minder openlijk gaan gedragen, wat wel zo is. Dus ik vraag het me ten zeerste af of het er ooit van komt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Casejunks met Tattoos? | 1N54N3 | Area 1337 | 65 | 31-03-2004 16:58 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |
| Friesche Casejunks? | Sebas | Area 1337 | 45 | 28-08-2003 19:47 |
| DJ'ing : Casejunks die er aan doen? | GreenLizard | Area 1337 | 38 | 21-05-2003 21:04 |