| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Ja hoor er bestaan casejunkies van vreemde komaf. De eigenaar van het chinese restaurant hier aan de overkant is inmiddels aangestoken door mij. Regelmatig staatie voor de deur met de vraag: dlemel vlij? als ik daarop antwoord ja hoor krijgtie een glimlach van oor tot oor en vertrekt met de dlemel doos naar huis hahaha om mij vervolgens na een paar dagen mijn dlemel terug te brengen aangevuld met de meest gangbaar schijfjes etc. :P Vervolgens moet ik daar dus weer komen eten om zijn vorderingen te aanschouwen. Geinig hoor die man. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
? En wat is ie aan het maken ? post ie ook hier? zo niet dan heb je het niet helemaal goed gedaan he, dat aan het casemodden helpen ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 maart 2003 Locatie: Beuningen
| Citaat:
CD-WLITEL stealth Blight led LEDS Blight blue LEDS watelcooling extla casefan's lounded kabels ![]()
__________________ Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. No (or Linux) is the answer | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| lig et aan mij of gaat dit weer nergens over
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
:P
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| M'n vriendin geeft soms wel eens suggesties voor casemods, maar dat komt er meestal op neer dat m'n case roze moet bloemetjes moet worden ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Casejunks met Tattoos? | 1N54N3 | Area 1337 | 65 | 31-03-2004 16:58 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |
| Friesche Casejunks? | Sebas | Area 1337 | 45 | 28-08-2003 19:47 |
| DJ'ing : Casejunks die er aan doen? | GreenLizard | Area 1337 | 38 | 21-05-2003 21:04 |