| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Kerst staat alweer voor de deur, het is dus weer tijd voor de CaseJunkies om Kerstbomen te kopen en op te tuigen ![]() Post hier de foto's van jullie (jou?) boom, en maak er wat gezelligs van ![]() Onze bomen: ![]() Alvast Gelukkig Kerstfeest! ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| Citaat:
't is laat :P maarja.. ik post de kerstboom wel als ik terug ben van texel die wordt namelijk in ons vakantiehuisje opgezet :9
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| FF een pic maken van de bomen in mn vaders huis en in mn moeders huis. Hier zijn ze: Ohja beide huizen zijn boom-loos ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Mijn kerstboom is ook erg groot, alleen als ik een pic wil maken komt ie heel donker uit, en zie je echt helemaal niks... Hij is met rode lampjes, en rode kerstballen... Mischien krijgen jullie dan een idee wat voor boom wij hebben :P ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nachtelijk Off-Topic topic | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 20-03-2004 02:22 |