| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Ik zit er wel aan te denken om zoiets te maken, maar daar gaat veel werk in zitten, eventueel iemand die wil helpen? ![]() edit: ontopic: meeting is leuk! Ik woon in het midden van nederland, in onze garage Beetje koud mss, dat wel :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |||
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| effe grote quote reeks verwijderd...niet iets aan te doen in script? ![]() Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Hmm, jij moet nog veel leren :P Maar je moet de binnenkant zoiezo wel een beetje bekleden dus, dat kunnen we doen :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| teach me, oh great Hummel-san :P hahaha naja kijk, kan best wel mn pc aankleden denk ik ![]() maar welke neem ik mee....hmmmm P4 1,7 Ghz 256 RIMM 100gb of AMD 1900+ 512 DDR 30gb :P prop gewoon die 100gb in mn AMD bak, dan is het wel ok :P meteen effe verder modden? neem ik wel mn mod-gear mee :P maar mn roampie blijft geheim ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Komende vakantie blijf ik thuis vanwege een gebroken pols En dan ga ik er wel is voor zitten en maak ik een ontwerp, ongeveer de grootte van die koffermod van ...(een moderator, squid? hermanator?)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste mijlpaal voor RC-Junkies bereikt | Bart_Banaan | Area 1337 | 20 | 18-02-2004 22:22 |
| Eerste case-mod... | Da MaSter | Casemod Junkies | 16 | 18-08-2003 16:25 |
| (case)junkies MSN :P | Lampje | Area 1337 | 17 | 2-06-2003 13:48 |