| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Alleen speel ik het niet echt over internet omdat ik het nog niet zo goed kan [/list] | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| he hermanator wil je een clan maken voor generals iets met een mooie naam die slaat op iets van casejunkies das wel lekker heftig er zijn er toch wel meer hier die dat spel online spelen kunnen we mooi met de clan van casejunkies tegen mekaar spelen doen we roger wilco of msn er bij en we kunnen meteen lekker babellen tegen mekaar laat het maar horen :P :P :P :P :P |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Den Haag
| Ik speel renegade, generals en binnekort ook ut2003. Ik zit in de dff clan (dutch freedom fighters) http://gondolin.student.utwente.nl/dff/index.php
__________________ TT xaser II - MSI 865PE Neo2-LS- Intel P4 2800 MHz (800MHz) - 2x 512 DDR PC3200 - Hercules Prophet 9700 pro- Phillips 21 B - pinnacle studio PCTV pro |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Speel nu mohaas is de kersverse clan DH (Dutch Heroes) Voor de rest speel ik praktisch niets on-line. Ooit quake3 online gedaan, maar dat was het ook wel weer.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() tip: server list refreshen, en dan filteren op de letter "c" bijna 100% kans dat er eentje bij zit met CRACKED oid in de servernaam ![]() magoed, als je het het geld waard vindt, kopen!!!! ik heb de game maar gekocht om van dat gezoek naar cracked servers af te zijn, en het was zeker de moeite waard ![]() (en clanservers draaien meestal ook geen cracked versie :P ) | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2003 Locatie: Amsterdam
| BATTLEFIELD ROX!!!!!! Road too rome vinnik wat minder maargoed. Ik zit in sQ. Ronde gaat dat we beste BNLX clan zijn maar daar durf ik me niet over uit te laten . Ik speel BF onder de nick sQ.Banshee dus als je me ziet . Desert combat speel ik ook wel veel onder heaDRush. Voor de rest wil ik devastation gaan spelen. De demo vond ik (afgezien van de netcode) erg goed.Clansite @ www.sq-legion.nl
__________________ Ask yourself: "Do I really give a fuck about his specs?!" |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Main game RA2/YR zie: www, Renegade kreeg ik opgestuurd van WestWood zelf "We want to thank you for all the work that you've did bla bla" kick ik nog steeds op al speel ik het zelden,Generals af en toe, BF1942 rules op dit moment, ook R to R en de Desert Combat Mod. mijn naam hier is: <<<The Angry Mob>>> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke game speel jij? | Edje | Software Junkies | 99 | 5-08-2007 02:14 |
| Welke kleur bij welke kast? | xoxide | Casemod Junkies | 1 | 11-05-2005 17:53 |
| Welke internet provider heb jij en welke snelheden haal je? | Fleppuhstein | Area 1337 | 102 | 15-02-2004 17:13 |
| Welke van de 3 ? | Snif | Cooling & OC Junkies | 15 | 19-04-2003 14:07 |
| Op welke game zou je een vervolg willen ? ( reageer hier ) | Cybermutant | Software Junkies | 16 | 5-03-2003 19:29 |