| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Maarre, IK ben niet te koop, een vrouwelijke versie van mij bestáát uberhaupt niet. En een relatiebureau zijn we hier ook niet :P De vraag is, hééft het nu wel of niet iets met Sinterklaas te maken, wat hebben die Duitse dames (welke dames uberhaupt ?) er iets mee te maken, en zo ja, wát dan :P
__________________ Those were the times... |
| |
| | #154 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Citaat:
Kan je beter een leuk meisje uitzoeken
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| |
| | #155 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Is er al iets meer bekend dan een half blote relatie?
__________________ Heul nie! | ||
| |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| <offtopic> Geloof me, een vriendin hebben is leuk als het aan is...Maar als het uit gaat en ze je dan als een baksteen laat vallen, terwijl ze wel nog vrienden wil blijven, komt hard aan...Ik spreek uit ervaring..Drie weken terug uitgemaakt met mijn vriendin..</offtopic> Tja, net bezoek gehad.. CJ niet kunnen volgens in de tussentijd. Net even snel doorgelezen, maar ik kom er nog steeds niet uit ![]()
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| |
| | #159 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En over wat het nou is... ik denk dat het uit duitsland komt omdat ze duitse dames erbij halen, en wat die getallen betekenen, dat weet ik echt niet ![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| |
| | #161 (permalink) | |
| Citaat:
Volgens mij neem ik het spam-gedrag over van flupke . ![]()
| |
| | #163 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Citaat:
Dan voel ik me tenminste niet zo schuldig omdat ik hier de enige spammer was ![]()
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. | |
| |
| | #165 (permalink) | |
| Citaat:
![]() [opschep-modus]Pff...nou en? ik ken lekker een admin en hij is mn vriendje [/opschep-modus]
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 09:51 |