| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Stukgati! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
| | #123 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Yes, eindelijk heb ik hier ook eens wat leuks te laten zien! Het was een puur zakelijke deal met m'n ouders, ik zou m'n moeder's website bouwen en ik kreeg een fatsoenlijk stukje elektronica om mijn prehistorische Siemens te vervangen. Dit is hem geworden! Nokia 6233, zwart . Wat denken jullie?![]() |
| |
| | #124 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
Maar Quinc, mooie auto. Mooiste type Celica imho. Jammer alleen dat ze vrij zwaar zijn en een beetje underpowered. Maar daar kan je natuurlijk van alles aan doen ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| |
| | #126 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
En als je al aant bouwen bent aan zo'n geval kun je net zogoed ff wat nieuwe beugeltjes maken voor je nieuwe uitlaat Er was laatst een open dag daar, daar stond ook een auto met 2 superpole uitlaten van volgens mij 40 cm ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | ||
| |
| | #128 (permalink) | |
| Citaat:
MR2 lag? btw, het is een beetje offtopic maar een motorfiets uitlaat (demper) onder een auto hangen levert verschrikkelijk veel backpressure op. Zou dat niet willen doen met een turbo motor. Maar goed, die discussie is voor een ander forum.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| |
| | #129 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| klopt! Mijne is 4wheel drive dus dat moet goed komen Het blok lepel ik uit een japanse schadeobject dat ik aan het importeren ben.. (is aan de achterkant een vrachtwagen tegen gereden.. Heel de achterkant zit in elkaar, voorkant is niks mis mee)[/OFFTOPIC] ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #130 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| /me heeft dikke AQUACOMPUTER WATERKOELING TWV €400,- GEKRIJGT!!! ![]() ![]() ![]() een maat van mij op de lanparty van afgelopen weekend zei dat hij nog een leuk cadeau voor mij had liggen :9 duss.. ik loop met m mee naar z'n auto, en krijg een doos met spullen in mijn handen.. ik neem m mee naar binnen (regende buiten), en kijk erin... ik d8 bij mezelf.. :| :| :| :| WAATEFAAAKKK!!! THIS CAN'T BE TRUE!!! hij wist dat ik het zelfde moederbord als hem had, en dat daarmee gelijk alles past dus.. ik ga de tweede week van de vakantie lekker casemodden ![]() ik heb de volgende componenten gekregen: - 360-radiator (voor 3x 120mm) met fingerguard, - 12V eheim pomp met controller - CPU, Chipset, én GPU-koelblokken ![]() - slangen - koppelingen/koppelstukken - 3x Casefan's (120mm) - Reservoir - etc....... pic's say more than a 1000 words :![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #133 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| Citaat:
![]() hij had daarvoor een aOpen HQ08 (andere front dan die de zoekmachines brengt) waarin hij het wel durfde te bouwen, maar daarin had hij blijkbaar te weinig plaats voor z'n hdd's enzo :P
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center | |
| |
| | #134 (permalink) |
| Sinds vandaag .... een nieuw Huis. Eindelijk ons eerste huis waar we alles kunnen doen wat we willen. Het is een dijkhuis in Pernis (en nee, daar stinkt het niet) en in Februari trekken we er in. Gaaf! http://www.vbw.nl/woningaanbod_foto.php?ID=128 Linkje voor de nieuwsgierigen ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1146 | Vandaag 20:51 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |