| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #646 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Lucky you :P Dan moet ik maar eens naar andere plaatsen gaan Eerst hadden ze de electronica container nog zo staan dat je in principe makelijk wat kon meenemen. Maar nu hebben ze 'm gedraaid dat ze er recht inkijken :P |
| |
| | #647 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Heb het laatst eerlijk verdiend. Mensen hadden twee PC's. Vrouwlief had er geen verstand van en manlief is er te lui voor. Dus dan schakelen ze mij vaak in als ze iets ingewikkelds gedaan moeten hebben. Meuk moest van de oude PC naar de nieuwe. Dus ik alles overgezet.. Zouden ze de oude PC wegdoen. Naast een leuk zakcentje omdat ik ze uit de brand geholpen had meteen een 20gig maxtor schijfje, stille 60mm fan, de dvd speler en SD-ram mee naar huis genomen. Oude meuk, maar toch leuk als reserve onderdelen. |
| |
| | #648 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2006 Locatie: Venlo
| Men gloednieuwe apparaatje ( Specs zie sig )![]() ![]() ![]() Edit: @ hieronder : Was ermee bezig ![]()
__________________ | Zepto Znote 6625WD | 15,4" WSXGA+ (1680x1050) | Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB Santa Rosa technologie | 2GB DDR2 PC6400 - 800MHZ | NVIDIA Geforce 8600M GT 512MB | 80GB 7200rpm. SATA Hitachi | Samsung DVDRW-DL | Externe HDD 200GB 7200rpm WD | |
| |
| | #649 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Wil je zo vriendelijk zijn om je pics even te resizen?! Edit; ik was iets te vroeg :V
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #650 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Woei, die is nog beter dan de mijne Maar het prijskaartje zal dan ook wel ietsje groter zijn geweest (mijne was 899 eur . Die 80GB HDD valt wel tegen moet ik zeggen. Maargoed een 200GB externe schijf is ook handig. |
| |
| | #651 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Ik had gisteren mijn nieuwe stuff binnen gekregen . Asus M2N4-SLI ![]() AMD Athlon X2 4000+ (2x 2000 MHz) ![]() OCZ 1 GB DDR-800 XTC Gold geheugen ![]() Het slechte nieuws was alleen nadat ik mijn computer had gereinstalld, dat hij vol zat met een of andere kudt virus die zo'n beetje al mijn .exe files besmette (win32.expir . Daar gaan al m'n games . Gelukkig bleef mijn muziek verzameling wel ongedeerd.Nog even goed nieuws: Morgen krijg ik mijn prijs (eindelijk :P) voor de juli give-away . Ik hoop dat het iets leuks is |
| |
| | #654 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| En heb zojuist mijn pakketje binnen gekregen een Silentmaxx 400 W fanless voeding http://www.sallandautomatisering.nl/files/21396.jpg Nieuwwaarde is €154 euro ![]() |
| |
| | #656 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Citaat:
give-away, ik wist nie da ze daar aan deden op deze site wanneer is er weer 1 en waar kan ik hem vinden (A) | |
| |
| | #657 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Give away's doen we elke maand onder de supporter junks Voor 20 euro maak je een jaar lang elke maand kans op een lekkere prijs En dat kan lekker aantikken zoals je ziet.Mijn nieuwste aanwinst: vier drukknoppen en tóch dat racegaas (60x100 cm, zwart)
__________________ Those were the times... |
| |
| | #658 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Jep, heb zelf al eens een Zalman VGA koeler gekregen als Supporter zijnde. Het zijn lang niet altijd prijzen van 150 euro hoor :P dit was een uitzonderingsgeval. Normaal ligt het onder de 50 euro. Carpento, misschien toch maar weer eens wat meer aan het supporter gebeuren schenken? Mensen schijnen het niet te kennen. Owja, misschien een fototje van dat gaas? |
| |
| | #659 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Foto van het gaas komt wel als ik weer thuis ben (of vanzelf een keer in mn CIP :P). Wat betreft dat over Supporter Junkies, daar moeten we eens over brainstormen ja Zal binnenkort -ook als ik weer in Nederland ben- eens een boom opzetten met PO ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1146 | Vandaag 20:51 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |