| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Nu maar hopen dat de prijzen inclusief BTW waren ![]() Nee, rechtstreeks van de groothandel via een grote inkoopgroep (Selexion, das zo een keten van allemaal zelfstandige winkels die onder dezelfde naam inkopen waardoor ze serieuze kortingen krijgen)... |
| |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| hmmm, hoe kan jij dan een hele pc daar kopen, ik heb op die site gekeken en ik kreeg alleenmaar complete pc's te zien.. of was die van jou een compleet game systeem? (lijkt me van niet:P)
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Jah, das wat Selexion verkoopt aan z'n klanten voornamelijk merkpc's, maar niet allemaal... Zoals elke computerwinkel hebben ze ook aparte onderdelen. Die komen veelal van Techdata en Ingram. Alles komt overigens in een 5 jaar oude, ongelooflijk brakke case, geweldig. |
| |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006
| mijn laatste aanwinst: een Sweex 5.1 surround headset met vibratie! erg fijn dingetje: hier de lin, is idd voor maar 23 eurie: http://www.azerty.nl/producten/produ...n-headset.html |
| |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Nieuwe lcd tv gekocht..... Niet zo een hele grote (82 centimeter) dit is nog even een plaatje van internet maar zodra dat hij staat en mijn pc staat er op dan snel een kiekje met cj erop.. ![]()
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| |
| | #53 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ff wezen shoppen op Pruses Ein WD 2500KS 16 MB Sata II (niet dat ik al wat heb aan die II )*Kan ik eventjes uit de voeten...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Vandaag binnengekregen, mijn nieuwe iAudio U3 ![]() Nadat m'n Mobiblu kubusje het al een paar maand niet meer doet. Ik snap niet hoe alles hier kapot gaat. Ik heb nooit krasjes in dingen, maar het gaat gewoon helemaal kapot ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #55 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| |
| | #60 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Naar de HCC geweest en spullen ingelsagen. ![]() Creative X-FI Extreme Gamer. Heb nooit geweten dat er zoveel verschil is tussen deze en een standaard kaartje. ![]() 3 maal 120 casejans van CoolerMaster. ![]() Totaal van de fans die ik in de nieuwe case ga proppen.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1146 | Vandaag 20:51 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |