| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #512 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Over een maand of 3 gaat ie er weer uit en komt er een E6850 of een quadcore in. Voor de bespaarde 40 euro kan ik mezelf rijkelijk van bier voorzien tijdens Campzone ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #513 (permalink) | |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Citaat:
.[/quote]
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() | |
| |
| | #514 (permalink) |
| Procje opgehaald, heb hem bij de vorige eigenaar draaiend gezien en daar deed ie lachend 3,1 GHz onder een heel klein Evercool waterkoelertje.. ik heb er goede hoop op dat deze processor mij heel blij gaat maken ![]() (oh en DeKemp, kom er gerust eentje halen )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #515 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Kwam vanmiddag thuis lag er een nogal ingetapede invelop van Gerard/Carpento :P Met een backy 3 cj badges en een zalman fan grill. Zit nu op een 2 persoons lan, de backy komt van pas met de led fans buiten me pc ![]() |
| |
| | #516 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Niet echt met computers te maken alhoewel het werk wel, heb een nieuwe baan bij para..... maak geen verdere reclame, plus een nieuwe auto een peugeot 106 rally 10 jaartjes oud op diesel :P
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #517 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
Zonder dollen, made up your mind yet, nog steeds geinteresseerd namelijk ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| |
| | #518 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| En dan eindelijk kwam de TNT met mijn nieuwe aanwinst. De prepaid Sony Ericsson Z310i Adviesprijs: 90 euro Postbankprijs: 45 euro + 4,500 rentepunten (punten krijg je gratis als je spaart) ![]() ![]() Leuk dingetje hoor, meteen mijn eerste telefoon. JA! EN DAT TERWIJL IK 18 JAAR OUD BEN! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #519 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Je kent het wel sta je op de kermis bij die gok automaten die met die schijflades en muntjes en je staat met een groepje gezelig een beetje te goken, en na half uurtje a uurtje blijk je met 5 a 6 man al zo`n 5000 punten samen te hebben, met alleen maar totaal uitgegeven bedrag van 40 euro samen, nu is het zo dat vlak voordat je die punten wilt inwissele boven de kassa een blauwe mini bike sit hangen voor 17000 punten en dan denk je jaaa die kunnen we wel winnen, en zo ga je in 2 avonden tijd met 5 man ff 230 euro in die bakken gooien en haal je ff 150000 punten totaal op, beetje afdingen en opeens bn je trotse bezitter van een mooie minibike. Zondag gaan we hem voor het eerst testen op verlaten stukje snelweg in tilburg haha volgende foto geeft aan hoe die er ongeveer uit ziet.![]() en ja 230 euro is veel maar we hebben dubbel plezier nu ![]()
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #520 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Je beseft toch wel dat als je gepakt word, je een boete krijgt van €400 en in beslagname van die minibike? Ik heb er zelf ook 1, daar niet van :P Leuke dingen om op te rijden, maar pas op met wheelies :P
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| |
| | #522 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() Mocht je tijdens Campzone overigens zonder kaart zitten, dan mag je er natuurlijk wel eentje lenen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| |
| | #524 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Citaat:
Wees er maar voorzichtig mee... ![]() Beter ga je op een kartbaan ofzo met dat ding. Hier in de buurt kan je b.v voor 5,- euri een hele dag rijden op een afgezet terrein (legaal!). Circuit, slalom etc uitgezet Zoiets zal bij jouw in de regio ook wel ergens zijn...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1193 | 7-12-2008 18:30 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |