| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #482 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| JA inderdaad! Even snel op de pc af laten spelen eerste 5 minuten, die ontploffing: WOOOOOOOOTT Die is zo masterlijk :P De rest bewaar ik voor morgenavond, voor iedereen die van big booms houden, is deja vu zeker een aanrader! Ik hoop dat ik volgende week maandag mijn mavo-papiertje mag ophalen. Ik zi nu op 3havo en sta nog op 'niet overgaan', als ik nou wel ff ga, heb ik mooi in 3 jaar vmbo gedaan en ga ik op mbo ICT doen ![]() [offtopic]Het klote hieraan is dat ik dus nog wel over moet gaan...... Met een 1.8 voor frans......[/offtopic] |
| |
| | #484 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| weerstanden 50 x 470 Ohm weerstanden 50 x 82 Ohm 5mm LEDs 50 x Blue 1000mcd 5mm diffuse LEDs Schakelaars Switch met blauw rand push versie 16mm Schakelaars singele line switch Schakelaars 10 x push schakelaar Krimp kous 3mm krimpkous zwart Krimp kous 5mm krimpkous zwart Krimp kous 8mm krimpkous zwart 5mm LEDs 10x LED houder RVS voor 5mm ledjes 5mm LEDs 50 x 5mm UV LED 200mcd |
| |
| | #485 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Sowsow, veel plezier ermee! Heb net gehoord dat BG-computers een overclock shop heeft overgekocht en ze een deal hebben met denger den, ook gaan hun assortiment stevig vooruit en groeien ze echt als de tyfus. Dit vind ik fijn, want het is maar 5 kilometer fietsen om daar te komen ![]() Binnen enkele maanden hebben ze alles, daar ga ik dus denk ik eventjes mijn PC bestellen Hoef ik lekker geen verzendkosten te betalen! Priiiii ![]() (En ja ik woon vlak bij De Kemp )Nu maar hopen dat ik tot over de maanden mijn budget kan bewaren en niet ga uitgeven aan rotzooi, wat ik altijd doe....... |
| |
| | #486 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #487 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! | |
| |
| | #488 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| de LG 26LC2R ![]() deze is voor op me broers kamer voor tv en xbox 360 er was er nog maar een ![]() 2e is besteld en die krijg ik op me kamer, focking 26" breedbeeld scherm, voor me pc ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| |
| | #489 (permalink) |
| Geen Syncmastertje? Deze zijn ook wel wacko overigens... ![]()
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| |
| | #491 (permalink) |
| neuh, niet echt geld over, maar me ma wou me broers kamer verbouwen en van die oude dikke tv af dus wij gingen met niets anders als een hd ready tv accoord (we dokken het wel zelf maar ze moet et er wel mee eens zijn) kleiner als 26" was er niet (YES!!!! )en toen kwam me ma met het idee dat we er bijde een kochten, had ik ook gelijk tv op me kamer en een nieuw pc scherm daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk wss heb ik mijn tv pas als we terug komen van vakantie maar dat boeit me ff niet het beeld is gewoonweg super en we zijn eindelijk van die vervelende ruis in de speakers af (kwam omdat de tv niet echt heel goed tegen een val van 2 meter kon :/ ) binnekort komen er plaatjes van mijn tv op mijn kamer, zometeen mischien nog ff plaatjes van hoe hij er nu bij staat op me broers kamer wel lol, als hij een tijdje aan staat voel je de hitte er echt af komen, de verwarming hoeft dus ook nooit meer aan ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| |
| | #492 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juni 2007 Locatie: Landgraaf
| Citaat:
| |
| |
| | #493 (permalink) |
| me pa kwam met een briljant plan toendertijd, te weinig ruimte (broer en ik moesten even op een kamer) dus hij de tv en xbox ophangen, plankje maken en met kabels vastmaken, ik zeg, houd hij niet, hij zegt, makkelijk ![]() en 4 dagen later kwam alles naar beneden kieperen (was recht boven mijn hoofdkussen, was gelukkig wel op school resultaat, tv kapot, werd gerepareerd maar er bleef een flinke ruis hier plaatjes ![]() ![]() en dat kleine ding in de hoek van et scherm is zijn pc monitor, pas qua beeld opp er 3,5 keer in ofzo ![]() ![]()
| |
| | #494 (permalink) |
| Lol, ben jij al net zo'n prutser als je pa?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1143 | Gisteren 23:33 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |