| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #318 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Erg strak ding! Echter blijft mijn voorkeur uitgaan naar slimme telefoons met Windows Mobile, daar is wat meer software voor te vinden.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #324 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Haha ik wist niet dat ik zulke mooie oogjes had Ik krijg dat omdat ik goede casemods maak en daarmee naar beurzen ga enzo. Neem hier maar eens een kijkje.En nu weer lekker trug ontopic Vandaag binnengekomen:![]() Een AMD Athlon 64 X2 5600+ socket AM2. En daarmee is mijn nieuwe systeem kompleet De CPU heb ik trouwens wel zelf betaald ![]() |
| |
| | #325 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Citaat:
Ik zou maar vast wat luchtgaten erin boren, anders ligt hij over 3 maandjes dood. Hier hebben we ook zo'n ding, en hij deed er steeds langer over om verbinding te maken, opengemaakt, 4 elco's dik bol. Effe vervangen en luchtgaten geboord, zodat de hitte eruit kan. Slimme design van die dingen maakt alleen luchtgaten onderin, waar dus de print bovenop zit. Verder zijn het wel snelle dingetjes zo lang ze het doen. | |
| |
| | #326 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Geen problemen thuis. Wordt wel een beetje warm, maar ach, niet warmer dan mijn draadlose access point :P (En die is lauw)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #327 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En nu geen techpraat meer, maar foto's van nieuwe spullen! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #328 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Op het NKCM heb ik wat gespeeld met de Dremel Engraver. Dit beviel me wel zo goed dat ik er nu ook maar eentje aangeschaft heb. ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| |
| | #330 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| mijne was €24.95 bij de praxis
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 1146 | Vandaag 20:51 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 19:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 17:43 |