| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Vandaag een nieuw muisje gekocht, een goede vervanging voor dat rotding waar ik al een tijdje mee werkte :P ![]() Groter En 2 printerkabels ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #171 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dat toetsenbord ziet er gelikt uit! Ik koop van een vriend van mij een 22 inch scherm over voor maar 75 euro (2 jaartjes oud) ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Een hartstikke mooie nieuwe kast: Gewonnen met Supporter Junkies En gelijk maar even voorzien van de noodzakelijke herkenningstekens: ![]() De dvd/cd-drives zijn nu nog niet mooi, binnenkort ga ik ze stealthen, dan is het stukken mooier! misschien dan nog een fototje ![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| |
| | #174 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Citaat:
![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| |
| | #175 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Mijn nieuste aanwinst is een goedkeuring om mijn rijbewijs te halen .Ik heb namelijk examen gedaan en ben afgekeurd op mijn ogen .Nu ben ik echter gekeurd door een arts en hij ziet geen problemen om mijn rijbewijs te halen .Dus ik ben helemaal happy met mijn pappiertje
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| |
| | #176 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Bofkont ![tellsell] Ja Mike, hier is iemand heel gelukkig geworden, en dat voor maar 2 euro per maand. Het is ongelofelijk. En jij kan ook zo gelukkig worden door Supporter Junk te worden. Het kost bijna niets, maar de prijzen zijn zoo mooi, het is niet te geloven. Dit mag je niet missen ! [/tellsell]
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #177 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: Nieuweschans
| ff een kleine update van 1 gieg intern, 450W voeding en een 6600GT naar: 2x 1gieg OCZ ddr2 geheugen Tagan TG700-U35 700W *EasyCon XL Serie* XFX Nvidia 7900GS XxX Edition 256MB DDR3 (PCI-E) *edit DFI lanparty UT socket AM2 AM2 X2 3800+ |
| |
| | #179 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| mijn nieuwste aanwinst is een "room"MOD sommige kennen misschine mijn vorige bureaumod, deze besloeg de halve kamer. Het is binnen enkele weken tijd om de rest van de kamer hierbij te betrekken. Dus word vervolgt.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #180 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Mijn nieuwe aanwinst is een APPARTEMENT van 90m2 met nog eens een gigantische tuin erbij!!! Jippie, eindelijk samenwonen :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 973 | Gisteren 11:01 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| nieuwe overclock aanwinst...... | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 23 | 11-03-2003 16:43 |