| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: Enschede
| Yoow mensen, Op deze site worden natuurlijk veel gereedschappen zoals dremels, boren enz gebruikt. Nou moeten wij op school uitzoeken welke opbergsystemen er zijn voor boortjes. Welke zijn er allemaal naast een gereedsschapskist? En wat zijn de ervaringen hiermee? Bedankt, Rick Misschien helemaal off topic maar dacht, laat ik hier maar ff vragen.
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Opbergsystemen voor boortjes? :P Ik weet dat er van die doosjes zijn voor een 'assortiment' bijvoorbeeld van 0,5 tot 8 mm, zodat je altijd zeker bent dat je alle maten bij je hebt. Mijn pa heeft in zijn bedrijf ook nog een grote voorraad, die ligt opgeborgen in een industriële ladenkast met bakjes er in. Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Opberg "systemen" voor boortjes? M'n boortjes zitten gewoon in een soort koffertje die ik kreeg toen ik destijds een hele set boortjes had gekocht. Verder ken ik nog die opklapbare bakjes, waar de boortjes leuk op maat inzitten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Het lastige vind ik, als ik aan het modden ben is dat vaak even snel tussendoor een klein stukje, dan ga ik dus niet alle apparaten weer terug in het koffertje stoppen. Mijn modplek ligt dus altijd ready-for-takeoff zogezegd, een behoorlijke bende, maar opruimen heb ik dus geen zin in, dan blijf ik bezig. Boortjes hebben wel een eigen houdertje, maar daar worden ze niet altijd even consequent in teruggeplaatst. Zelfde geldt voor decoupeerzaagbladen overigens. Ik heb overigens één flinke gereedschapskist (ooit eens gewonnen :P) maar die gebruik ik dus relatief weinig.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Is goed mensen !!! Top,,, Bedankt.
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Of je bouwt er gewoon zelf een: Het kostte wat tijd, vooral om al die gaatjes te boren, maar dat is denk ik al wel terug verdiend omdat ik nu niet meer voor elk boortje in een ander bakje hoef te gaan zitten graaien .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Idd, dat heb ik ook thuis, erg handig! je hoeft niet zo omslachtig te werk gaan om die dingen te pakken en terug te zetten en je hebt ze altijd bij de hand!! (bij mij hangt dat ding trouwens aan de muur)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Zijn er nog verschillende namen voor boor opbergsystemen die je zo in de winkel kan kopen? Voor school moeten we dit weten. Ik kan op google namelijk niks hierover vinden... :-s Zo iets dan: Als voorbeeld van wat ik bedoel. ![]() Zijn hier nog namen voor ofzo? Verschillende systemen?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Mag ik vragen welke opleiding je doet?
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #13 (permalink) |
| MBO nivo 4 Werktuigbouwkunde @ ROC Hengelo.
| | |