| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Volkskrant Magazine 334, zaterdag 9 september 2006 Het nieuwste partij lid van de PVV(de partij van Geert Wilders) Dion Graus, geeft een interview in het Volkrant Magazine, ik citeer: "Nederland is vol. We moeten ons land beschermen, onze cultuur moet dominant blijven. Dat wil het volk, en ik strijd voor het volk, als een soort ridder. Ridder Dion, dat ben ik. Ik leek als kind ook heel erg op Floris, dat zei iedereen." Ik heb het idee dat de mensen op CJ over het algemeen vrij intelligent zijn, en nou ben ik benieuwd wat jullie mening/verwachting van deze man is. Mijn verwachting is dat de uitdrukking 'zo mongolisch als Dion Graus' over 20 jaar volledig geïntegreerd is. Nog wat regeltjes: Niet te hard flamen op ridder Dion, en geen doodsbedreigingen(die e-mail je hem maar). "We zeggen toch ook niet: Marokkanen mogen niet in de ambulance. Nee, dat zou niet kunnen."
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
![]() Nee, ff serieus. Ik kan geen mening vormen over iemand aan de hand van 3 zinnen en 1 uitspraak. Maar over het algemeen, wanneer iemand zichzelf gaat voorstellen als een ridder, dan zie ik er niet zo veel heil in.
__________________ Heul nie! | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Nee inderdaad in 3 zinnen kan ik die man niet beoordelen. De toekomst zal ons meer vertellen .Maar eerlijk gezegd klinkt me dit nog niet totaal verkeerd in de oren, hier in Nederland zijn ze gewoon veel te slap er moet hard wat veranderen. Alleen vind ik het wel een beetje slecht van de topic starter dat hij negatieve reacties uit lokt! En post je je eigen mening ook?
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
__________________ Heul nie! | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ze hadden Pim Fortuyn niet overhoop moeten leggen! Die had hier wel eens huisgehouden! Eindelijk iemand die hetzeflde wilt! PS. Ik wil hier niet mee zeggen dat elke allochtoon zomaar het land uitgeschopt kan worden!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
Waarom heb je dit topic geopend? Om iedereen op te zetten tegen Dion Graus, want dat gevoel krijg ik wel met opmerkingen als deze!
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik zal eerlijk zeggen dat ik die gast pas 1 keer heb gezien, maar die 3 zinnen spreken mij errug aan!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |