| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #198 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 maart 2007
| Overcoocked (niet clocked ) Heftruck... is ook lol Op mn werk (bij mn pa) rijden we rond op een aantal hysters, allemaal nieuw, behalve de reserve... en aangezien die oude krengen nogal eens last hebben van hitte :P Moest ik een vrachtwagen lossen, met bigbags (1 ton inhoud, 20 stuks), lossen, geen probleem, OOPS, toch wel... want die meschjes hadden een koelwagen waarvan de zijkanten niet open konden, en dan de bigbags without pallets :/ DUS, moest ik met de heftruck IN de vrachtwagen rijden... zon heftruck krijgt ongelovelijk op z'n versnellingsbak als je de hele tijd omhoog en omlaag rijdt. Hij begon nogal te roken bij de laatste 3 bigbags... maarja... afkoelen wou 'ie ook niet. En eventjes later een mooie plas heet kokend water onder de heftruck :P Moar.... boeia, eventjes wate bijvullen, en die dingen bloazen weer als een wilde stier ![]() |
| |
| | #200 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik vind Uncyclopedia leuker!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #202 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| ![]() Zo lullig dat het grappig wordt.. een van de meest bijzondere Ferrari's die er is - in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Enzo is dit een 100% hardcore sportwagen - en er dan zonder blikken of blozen een fietsendrager op schroeven ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #203 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| LOL Ferrari F40 met fietsendrager Hmmm.. 3.0 liter V8 - 0-100 in 3.2 seconden, een Enzo doet dat in 3.6 ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| |
| | #205 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Een man uit Oldenzaal raast oerend hard op zijn Shadow over een landweggetje en ziet plots een klein cafeetje met enkele Kawa's, Ducati's en Honda's op het parkeerterrein. "Leuk cafe!" denkt de man en besluit even binnen te wippen. Als hij naarbinnen gaat ziet hij dat er geen klanten zitten. Hij bestelt een koffie met appelpunt en vraagt de bloedmooie tapster van wie al die motoren dan wel zijn. "Oh,"zegt zij, "die zijn van mijn zoon." De man bekijkt de jonge vrouw eens goed, schat deze niet ouder dan 24 en vraagt hoe dat mogelijk is. "Wel,"zegt ze, "mijn zoon wint deze motoren door te wedden. De man vraagt hoe dat dan wel in zijn werk gaat en de jonge vrouw vertelt hem dat haar zoon dingen doet en dat de klant die dan moet nadoen, lukt het, dan mag de klant een motor kiezen, lukt het niet, dan is de motor van de klant voor hem. De man is geïnteresseerd en vraagt naar het zoontje. Vrolijk komt er een ventje van ongeveer 6 jaar de trap af en gaat naast de man zitten. De man gaat de weddenschap aan en de jongen begint... De jongen staat op, loopt naar zijn moeder, kust deze op de mond en gaat weer zitten. De man springt rechtop, wandelt naar de jonge vrouw, kust haar op de mond en gaat weer zitten.. Het kereltje staat weer op, gaat naar zijn moeder, wrijft deze over haar borsten, ontbloot ze en kust ze diep, gaat met zijn hand onder haar mini-rokje, laat haar slipje zakken, heft het rokje op, streelt haar poesje doet het slipje opnieuw aan en gaat weer zitten. De man, door het wilde heen, doet exact wat de kleine had gedaan en gaat ook weer zitten. De kleine staat rechtop, laat zijn broek zakken pakt zijn slappe Piemeltje in zijn hand en draait dit rond zijn vinger. "En nu jij...," zegt het ventje....
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #208 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Een stelletje vage USB-apparaten ![]() ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #209 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Citaat:
Hahahaha, ik vind sommige van die apparaten wel lollig orhh :P ![]()
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! | |
| |
| | #210 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Die paaldanseres is cool man! Die knuffel ook :P Ze zouden eigk een mp3 speler in een teddybeer maken, linkerhandje terug, rechterhandje forward, ram op z'n kop: off :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
|
| « Domino Day 2007
|
Staking » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 20:41 |
| Het grote au topic, @wherever - deel 2 | uzuri | Area 1337 | 132 | 15-12-2005 00:00 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 21:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 16:50 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 20:33 |