Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 20-09-2006, 09:51   #31 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koradhil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evoluzione
blablabla.
Echt weer zo'n tolerante Nederlander he.. :P
Erg he
Oud 29-09-2006, 17:35   #32 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Niet Prakticerend Rooms Katholiek ...dus wel gedoopt, communie en vormsel gehad maar verder niks meer mee gedaan. Ik geloof dat je met wederzijds respect verder komt in het leven dan met welke religie dan ook.
In het leven ja... Maar daarna?

Ik geloof wel, maarja, vind het soms wel lastig enz. Ik ga naar de Hervormde gemeente en het is hierzo echt supervaag geregeld, je hebt de hersteld hervormden en blaat blaat blaat.

Wat mij betreft is het geloof iets tussen jou en God en in de kerk kan je je geloof hoogstens versterken (en natuurlijk worden beinvloed).
Hyperman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-09-2006, 17:57   #33 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof in mezelf. Ik wil niet lullig zijn tegenover iedereen die wat anders gelooft (heb ik alle respect voor!), maar ik heb genoeg aan mijzelf. Ik hoef niet tot God (of iemand anders) te bidden omdat ik gezondigd heb. Dat ben ik zelf schuld.
Dat de paus laatst een citaat heeft gebruikt neem ik hem helemaal niet kwalijk. Niet omdat ik de moslim religie niet (echt) ondersteun, maar gewoon omdat het een citaat is. Daar kun je toch nix aan doen dat de moslims dat verstaan als: de moslims zijn gewelddadig.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.