| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Citaat:
![]()
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... | ||
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Kampen
| Citaat:
Ik geloof wel, maarja, vind het soms wel lastig enz. Ik ga naar de Hervormde gemeente en het is hierzo echt supervaag geregeld, je hebt de hersteld hervormden en blaat blaat blaat. Wat mij betreft is het geloof iets tussen jou en God en in de kerk kan je je geloof hoogstens versterken (en natuurlijk worden beinvloed). | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik geloof in mezelf. Ik wil niet lullig zijn tegenover iedereen die wat anders gelooft (heb ik alle respect voor!), maar ik heb genoeg aan mijzelf. Ik hoef niet tot God (of iemand anders) te bidden omdat ik gezondigd heb. Dat ben ik zelf schuld. Dat de paus laatst een citaat heeft gebruikt neem ik hem helemaal niet kwalijk. Niet omdat ik de moslim religie niet (echt) ondersteun, maar gewoon omdat het een citaat is. Daar kun je toch nix aan doen dat de moslims dat verstaan als: de moslims zijn gewelddadig.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |