| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #616 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Boerderij is veel waard hoor... En daar moet je veel voor lenen om dat te kunenn bekostigen... Dus we houden niet zo gek veel over nadat die leningen zijn afbetaald! En ja ik heb het al jaren wat breder dan anderen. En ook daar heb ik een en ander eerder neergetikt.... En als jullie nu niet ontopic gaan, dan maak ik zelf wel AU bij jullie, dan krijgen jullie met de zweep! :P ![]() 2500ste post
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #617 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| De brander van een vriend van em wou neit meer ejecten Dus ik het ding opengemaakt en ik kijken, wou ik de lade deruit hebben Dus ik zet kracht om de rand opzei te drukken, schiet me hand weg =\ Inwendige bloeding in me duim *kleintje maar, maar toch vervelend :P* |
| |
| | #620 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Geen slecht plan . Verder in deel twee dan maar.http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=7990
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het zit op school en heb niets te doen topic | Frenger | Area 1337 | 95 | 16-03-2004 16:15 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |