| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| PO's en SE's??? Wat is dat nou weer? Nieuwe naam voor vrije dagen en vrije uren? dat hadden wij vroegâh niet....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
PO >> Proefoverhoringen SE >> schriftelijk examen Ander zou ik het ook niet kunnen bedenken. Ik heb alleen maar tentamens, Das wel beter gewoon 4 keer per jaar. En in het laatste halfjaar alleen praktijk opdrachten. ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| de "ouderen" (afgestudeerden) denken alleen aan de mooie dingen op school, ik weet het, want na een half uurtje met me pa praten, gaf hij ook toe dat het niet altijd zonneschijn is. Wie werkt moet ook wel veel "inspanning" leveren, maar die ziten na hun 7 of 8 uurtjes werken geen overhoring of iets dergelijks te blokken he :P dus: school is k*t, werk is k*t ![]()
__________________ pcatom.be |
| |
| | #34 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| Citaat:
PO: praktische opdracht SE: SchoolExamen Quincman: tweede fase? Ik ken dat, vorig jaar geslaagd voor HAVO.. 2 vingers in de neus... Ontopic: geen ernstige verwondingen, alleen standaard dingen als je hand solderen, in je vingers snijden en dat soort dingen. Bij natuurkunde nog wel een x onder 25KV gestaan, das ook wel grappig ![]() | ||
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hmm PO praktische opdr8. een soort werkstuk se schoolexamen een proefwerk dat beetje zwaarder telt dan alle andere,,,,, (hebbie eens in de 7 weken per vak...) edit( heb wat vandaag) die goeie ouwe tijd,,,,,, |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Hmm.. De enige botten die ik ooit gebroken heb zijn een neus en een arm, allebei van iemand anders De eerste keer een neus tijdens een gummengevecht... moet je ook maar niet je hoofd omdraaien als er met een noodgang een gum op je af komt :P De tweede keer fietsten we met een groepje naar huis toe vanuit school, toen raakten we met 5 fietsen/sturen/e.d. in elkaar en toen gingen we massaal op ons bek Niemand had echt verwondingen, behalve de gozer die helemaal onderop lag.. gebroken arm...
__________________ VORTEX.MICRO @ 95% - PROJECT VORTEX PROGRESS: 35% (on hold) |
| |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Ridderkerk
| Citaat:
__________________ PO: "PS je bent lastig" | |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
m'n opleiding is superrelaxed, bijna alleen maar vrij, en alles wat we moeten doen is supersimpel, ik moet alleen alles op tijd inleveren, anders krijg ik een nul... backontopic: hoe kunnen mensen zichzelf eigelijk zo verminken? ik ben nogal zuinig op mezelf (ben niet voor nix hollander!)
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het zit op school en heb niets te doen topic | Frenger | Area 1337 | 95 | 16-03-2004 16:15 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |