Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 6-06-2003, 16:31   #151 (permalink)

Standaard

die link werkt niet naar dat verhaal van ziekenhuis?
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline  
Oud 7-06-2003, 02:42   #152 (permalink)

Standaard

Okee linkje krijg ik nie voor elkaar maar ik had een linkie naar Word omdat wat makkelijker leest en het verkloot het topic een beetje vind ik. Maar nu komt het verhaal gewoon hier te tssan. Veel plezier :

OK, ik was het eerst niet van plan te posten maar ach... Hier komt een ziekenhuis ervaring van ij en iedereen zegt dat het hun n8merrie is.

BLAAT

Zo dit is mijn verhaal over het ziekenhuis.. Hebben jullie ook zulke bizarre ziekenhuis verhalen?? Ik lees het graag. MZzl
YGkremer is offline  
Oud 7-06-2003, 09:45   #153 (permalink)

Standaard

hmm misschien is een ziekenhuis-topic nog niet zo'n slecht idee...

maar ook ik heb wat gaars gehad... w8ff pic maken... ff uppen...

okej hier mijn verhaal... ik was een jaar of 7 ofzow, en ik kreeg wat electro spullen van mijn oom. Waarom weet ik ook niet, maar ik vond het wel leuk spul. Ook zat er een lampfittinkje bij, en uiteraard een paar stekkers en bedrading. De constructie lampje-fitting-snoer-stekker was dus snel gemaakt. Zoals gewoonlijk mocht er nix van mijn ouders, dus ik had m mee naar school genomen (groep 3) en wou m daar uitproberen. Aangezien het nogal druk was bij de juf, vroeg ik het en ze zei tegen een ander ja, dus ik douwde dat ding in het stopcontact... met de fitting, ongeisoleerd in het stopcontact. eeeeeeeeeeeeen dat deed nogal pijn... ik weet nog wel dat het aan me hand bleef kleven, dat was best irritant. Nou ja verder naar t ziekenhuis, kep n paar weken met een verbandje rondgelopen, ik zal eens kijken of ik de fotoos nog kan vinden van dat het net gebeurt was.

Deze heb ik net gemaakt:
Oud 7-06-2003, 13:31   #154 (permalink)

Standaard

sjeetje dan is heb bij mij nog gebleven bij in het ziekenhuis dat ze me iets van 30 liter laxeermiddel hadden gegeven voor nix... en toen moest ik schijten ja en hoe! heb intotaal iets van 22 po's (van die schijtpannen in het ziekenhuis) vol gedingest (tot het randje ja :P)
QuincMan is offline  
Oud 7-06-2003, 13:39   #155 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWidowMaker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nike
heb net op school 18 computers de pijp uit geholpen :P ze hadden nieuwe computers en ik mocht de oude van 4 hoog uit het raam gooien en het mooiste was het was STRAF heb echt genoten
terrorist! wat voor pc's waren het!

17pentum 3 stuk voor stuk kapot geflikkerd en 1 pentum 4 die dood was
Nike is offline  
Oud 7-06-2003, 13:53   #156 (permalink)

Standaard

had ze aan mij gegeven ik had er nog wat zinnigs mee kunnen doen...

als je een P75 of lager uit t raam gooi denk ok OK die dingen zijn totaal uit de tijd maar P3's...
Oud 7-06-2003, 14:10   #157 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWidowMaker
had ze aan mij gegeven ik had er nog wat zinnigs mee kunnen doen...

als je een P75 of lager uit t raam gooi denk ok OK die dingen zijn totaal uit de tijd maar P3's...
kan er nix aan doen het was straf mogt er nie eens 1 meenemen ;'( maar wel een leuke dag gahad :P
Nike is offline  
Oud 7-06-2003, 18:52   #158 (permalink)

Standaard

Pff, heiligschennis noem ik het...
Froggenstein is offline  
Oud 7-06-2003, 18:53   #159 (permalink)

Standaard

Een pentium kan je neit schenden
Oud 7-06-2003, 19:02   #160 (permalink)

Standaard

kotsen nadat je bier gedronken heb, das pas heiligschennis!
Uhh, ja, dat maakt van mij dus ketter #1...
Oud 7-06-2003, 20:06   #161 (permalink)

Standaard

ik was op werk, en we gingen schoonmaken, dus ik wil de chloor uit het washok halen
dus ik loop naar het washok, wil de chloor pakken,
en ineens flikkert en een open fles met(wat zat er ookweer in, geen zoutzuur maar wat anders) over me arm heen, en ik dacht dat het chloor was dus ik loop er heen om het af te spoelen, begint het ineens te bijten, dus ik vloek een keer, en ren snel naar de wasbak om het eraf te spoelen. Komt degene die het de vorige dag gebruikt had binnen, nou ik ben nog nooit zo boos geweest.
De hele onderkant van me onderarm was wit en jeukte verschrikkelijk, we gingen dus naar de dokter, zalfje erop, een dag betaald vrij gehad.

uiteindelijk is me onderarm een beetje lichter, en was me t shirt helemaal weggevroten, er zaten allemaal gaten in, op de mouw, op me buik(ik mocht van geluk spreken dat het er niet doorheen gegaan is.
Het kutste was dat me baas binnenkwam, er effe naar keek, en zei, och het valt wel mee....voor hetzelfde geld was me arm nu een grooot litteken.... >/ >(
Solomon is offline  
Oud 7-06-2003, 20:21   #162 (permalink)

Standaard

paar maal overkop met de fiets als ik klein was. (veel schrammen en weinig fiets over)
Pols gebroken tijdens ijsschaatsen.
Vinger gebroken tijdens basketball training.
Ene helft van mijn gezicht aan de grond gehangen tijdens een poging tot brommerrijden op men 15de.
Met fiets gevallen en borstbeen gebarsten => 3 maand geen school gehad
En nu ik iets ouder ben en ga werken ben ik blijkbaar ook veiliger geworden want ik heb al een paar jaar niks meer tegengekomen behalve af en toe met men tenen tegen men bed stampen
Oud 7-06-2003, 20:46   #163 (permalink)

Standaard

Ik in december vorig jaar, het was de laatste basketbal-wedstrijd voor de vakantie (het was eigenlijk al vakantie), ik sprong naar de basket om de bal af te vangen, ik had em maar toen ik neerkwam, kwam ik scheef op iemand's anders voet, keihard door m'n enkel heen. Ik gelijk onder de kraan enzo, kon niet echt lopen, toen kwam er iemand die een EHBO cursus had gedaan, van hem moest ik naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis foto's gemaakt enzo, ze konden nog niet zeker zeggen of de enkelbanden gescheurd waren of gewoon uitgerekt. Dus eerst 2 weken in een soort extra stevig verband en daarna terugkomen. Na die 2 weken thuis zitten (gamen ), ging ik naar de huisarts, die zei dus dat die dingen gescheurd waren en dat ik nog een week in het (stevig) verband moest. Een week daarna het strakke verband eraf en een verstevigende rol verband- achtig iets om m'n voet, als opmerking zei die man dat ik nog 4 weken niet mocht sporten... Na die 4 weken ging het beter, niet meer zo'n last van en ik kon bijna weer helemaal normaal lopen. Dus ik met m'n slimme koppie ging weer intensief trainen... Weer een paar keer zacht door m'n enkel, maar dat viel allemaal wel mee dacht ik.

Toen een paar weken daarna met gym m'n pols gebroken >D Ook naar het ziekenhuis, gips eromheen e.d. Paar weken met dat gips gelopen en toen kunstof gips eromheen, dat was een stuk lichter en ik ging (met gips) al weer stieken een beetje meedoen met basketbal training :P Toen na 2 weken dat gips eraf en alles weer ongeveer goed, nog een paar weken rustig aan gedaan en toen was het weer over. Weer gewoon meedoen met trainingen enzo, maar ik ben er achter gekomen dat ik zonder goede warming-up niet moet gaan trainen >/ Weer door m'n enkel gegaan, dit keer niet zo erg, maar toch een paar trainingen overgeslagen.

Nu weer helemaal toppie Ik draag wel altijd een ding om m'n enkel ter versteviging, dat helpt echt!

edit: Lang verhaal Staat ook een beetje vage info in die ik niet zeker wist, maar zoals dit is het ongeveer wel gegaan
Oud 7-06-2003, 21:38   #164 (permalink)

Standaard

@solomo: klinkt als ammoniak...
Froggenstein is offline  
Oud 7-06-2003, 21:46   #165 (permalink)

Standaard

hmm ik ben blijkbaar mijn hele leven al erg voorzichtig geweest :P
het ergste was met mijn linker bovenbeen vallen bovenop een halve baksteen.
had er een enorme geelgroene bloeduitstorting, verder heb ik alleen maar wondjes aan vingers en geschaafde knieen gehad
FireWurX is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het zit op school en heb niets te doen topic Frenger Area 1337 95 16-03-2004 16:15
Het grote NFS:UG topic eXistenZ Software Junkies 236 14-01-2004 20:58
Het grote 'Wat is jou OC?' topic Kumaniwasimu Cooling & OC Junkies 339 1-01-2004 19:55
Het grote PDA Topic. Fleppuhstein Hardware Junkies 4 14-03-2003 13:01

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.