| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Naast casemodden mag er ook wel plezier gemaakt worden hoor! Wie gaan er aanstaande zondag naar bavaria city race in rotterdam? Ik woon er maar 1 km vanaf ofzo. Hier meer informatie! Vorig jaar was er monaco aan de maas, ook zo'n race geval, het was volgens mij zo'n succes dat ze het dit jaar weer herhalen met een betere sponsor :P. Nja, vorig jaar was ik niet gegaan k was op vakantie daarom ga ik dit jaar. Ik raad iedereen om te gaan enzo ![]() foto's ![]() ![]() ![]() Meer fotos vind je op de site ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik ben net terug van de stad. Het was zó druk dat je het gewoon warm kreeg als je al naar die mensen ging kijken :P. Nja, k ging eerst naar de coolsingel op een bankje staan, toen zag ik niks. Toen ging ik verder lopen, toen war er een plekje vrij! En er zaten maar een paar mensen daar, totdat hte drukker werd :P maar ik bleef op de 1e rang. mp4 filmpjes stuur ik later wel, k moet ze van mn mobiel nog verzenden naar mn pc ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Volgens mij is dat geen race , maar gaat het er gewoon om wie de meeste bandjes kan roken :P
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Je kan ze uploaden op You Tube of op Google Video |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Zoals je al op tv hebt gezien was er in Rotterdam de bavaria city race (vorig jaar monaco aan de maas). Natuurlijk was ik er ook bij want het is maar 1 km van mn huis vandaan dus waarom niet. Ik had toevallig een plek gevonden waar ik de auto's goed kon bekijken en ik heb veel (korte):P filmpjes gemaakt. En speciaal voor jullie geupload Hierzo te downloaden |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het was een wonder dat Balkenende ZELF een MERCEDES kon besturen!!! Die auto's zijn toch gemaakt voor coureurs??? Maarja, automaat he :P Ik heb er korte stukjes van gezien. En wat kun je met een formule 1 auto toch veeeeeeeeel donuts maken ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bavaria City Racing | Pawiro | Area 1337 | 14 | 27-08-2007 00:16 |
| GTA vice city | Sendar | Software Junkies | 3 | 20-07-2006 18:32 |
| koeling/race gaas | Flurious | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-02-2005 10:04 |
| Bavaria Muis | Solidex | Area 1337 | 16 | 12-02-2004 19:17 |