| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Hallo, Ik woon in nederland enzeuw en er zijn veel belgen hier. Ik zoek winkels in Antwerpen OF in brussel (of daar in de buurt) die softair guns verkopen. En belgen die zich afvragen waarom ik het in Nederland koop, omdat het in nederland illegaal is, zoals meerdere producten die in belgie legaal zijn Kent iemand goede zaken (met een website svp) Groetjes, Yannick |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
Waar ga je hem voor gebruiken ? | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Citaat:
@ dat verhaal hier is een duidelijke: Ik zoek winkels in belgie waar ze soft air guns verkopen, ergens in Brussel of Antwerpen. | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Een tijdje terug kocht ik in Warschaw (Polen) ook een soort Softairgun. Mooi ding eigenlijk! BB gun, zo heet 'ie! Met zo'n laser erop die snachts iets van 100 (!) meter ver komt. En nog een bakje met iets van 300 oranje ronde plastic kogeltjes. Al met al minder dan 5 euro. Ik heb hem een tijdje terug mooi buiten aan tafel kunnen gebruiken... Al die vliegen... gewoon met je pistool erbij, en trekker overhalen... dan vind je die vlieg nooit meer terug (op soms een rode bloed spetter na... JA ROOD JA! Ik was ook verbaast!) :P EDIT: Het is een scale 1/1 van een: BENILLI ARMI S.P.A P.298 en hij is gemaakt door: GYMA of staat er nou CYMA? Nou ja, zoiets tenminste (onduidelijk lettertype) Mooi ding wel! Maarja, je mag weer niet op mensen schieten... of je moet allemaal een helm op en hopen dat het niet hard aankomt! Zou best leuk zijn! (had ik nou maar meer gekocht!)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die dingen zijn illegaal omdat het replica's van bestaande wapens zijn en je ze dus zou kunnen misbruiken om er bijvoorbeeld een overval mee te plegen. Paintball-geweren schieten meestal harder dan BB-guns en die mag je in Nederland wel gewoon hebben omdat ze er niet gevaarlijk uitzien :P Als je muizen en duiven wil schieten kan je beter een lucht-/gas-pistool kopen. De meeste dumpshops verkopen dat spul gewoon, is gewoon legaal in Nederland zonder vergunningen ofzo. Met een BB-gun ga je heel weinig bereiken tegen ongedierte, die pistolen schieten sowieso niet nauwkeurig. Een vriend van mij heeft een pistool met CO2-patronen en een scope er op, daarmee kan je op 8 meter een spin uit zijn web schieten ![]() Uit betrouwbare bron heb ik overigens vernomen dat je BB-guns ook heel eenvoudig via Ebay Duitsland kan bestellen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Sex + Drugs + Rock 'n Roll + BB guns & stuff = Problemen Ze hadden nooit die drugs moeten toestaan!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
@ mr. ozio Is dat een geweer of een pistool? | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Wat ik me nu afvraag is dat als je de gun zodanig 'casemod' dat ie niet echt meer op een echt geweer lijkt (leuk kleurtje, wat speelgoed erop lijmen, andere vuurmond/loop) of het dan nog steeds illigaal is. Want het is inderdaad zo dat het grootste probleem is dat het teveel op een echt geweer lijkt. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Sterker nog met een paar kleine aanpassingen kan hij gewoon gebruikt worden als echte gun, weet niet precies hoe maar je moet het een en ander uitboren. Nu heb ik het dan over een vuurwerk pistool (voor patronen) die iedereen wel kent neem ik aan. |
| | |