Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-08-2006, 18:30   #16 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merroc
Wat ik me nu afvraag is dat als je de gun zodanig 'casemod' dat ie niet echt meer op een echt geweer lijkt (leuk kleurtje, wat speelgoed erop lijmen, andere vuurmond/loop) of het dan nog steeds illigaal is. Want het is inderdaad zo dat het grootste probleem is dat het teveel op een echt geweer lijkt.
De lol aan die BB-guns vind ik juist dat ze sprekend op echte wapens lijken :P
En tukkerpride: Een BB-gun (waar dit topic over gaat) zal je nooit als echt wapen kunnen gebruiken, het interne mechaniek van zo'n ding is totaal anders dan van een vuurwapen. Hoe het met een vuurwerkpistool zit weet ik niet, maar als het al mogelijk is dan zal het waardeloos richten. Tenzij je zo'n ding net zo precies kan boren als een wapenfabriek. Vuurwapens zijn namelijk ware kunstwerken qua precisie en afwerking.
Oud 16-08-2006, 18:37   #17 (permalink)

Standaard

Je hebt er verstand van of gewoon teveel BF? :P
Merroc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-08-2006, 20:46   #18 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

@ Merroc: dan kun je net zo goed een gewoon geweer/pistool kopen en daar speelgoedjes enzo op plakken, dan lijkt ie ook niet meer gevaarlijk
Oud 16-08-2006, 20:50   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride
Sterker nog met een paar kleine aanpassingen kan hij gewoon gebruikt worden als echte gun, weet niet precies hoe maar je moet het een en ander uitboren. Nu heb ik het dan over een vuurwerk pistool (voor patronen) die iedereen wel kent neem ik aan.
Heb je wel een keer een echte pistool gezien :P. De hele binnenkant van die bb gun smelt gelijk. Trouwens vinden julllie ook niet dat het onzin is dat die BB guns verboden zijn van nederland en dat het over de grens niet verboden is.
Pawiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-08-2006, 21:30   #20 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pawiro
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride
Sterker nog met een paar kleine aanpassingen kan hij gewoon gebruikt worden als echte gun, weet niet precies hoe maar je moet het een en ander uitboren. Nu heb ik het dan over een vuurwerk pistool (voor patronen) die iedereen wel kent neem ik aan.
Heb je wel een keer een echte pistool gezien :P. De hele binnenkant van die bb gun smelt gelijk. Trouwens vinden julllie ook niet dat het onzin is dat die BB guns verboden zijn van nederland en dat het over de grens niet verboden is.
Weet niet, maar dacht dat ik het over een vuurwerk pistool had een geen "balletjes pistool"'
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-08-2006, 22:18   #21 (permalink)

Standaard

Excuses.
Pawiro is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.