| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| ... ik een smiley gesoept heb ... hij best wel op lijkt... hij toch net anders is ... hij er zo uitziet: ![]() ... ik ff met Redox moet overleggen of we m in gaan voeren ... jullie dus nog ff geduld moeten hebben
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| ....ik net voor de zoveelste keer mijn caselog aan heb gepast ....het nu eindelijk wel werkt zonder forbidden linking! ....ik hoop dat iedereen mijn Brand pc lache vind ....ik nu in het Wist Je Dat forum typ
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| "Wist je dat... doei" ? Wist je dat... Dat niet klopt mbt de spelregels? Wist je dat... Ik de spelregels ben vergeten? Wist je dat... Ik er vanuit ga dat iedereen wel "Normaal" doet? Wist je dat... Ik iets wist wat jij misschien wel niet weet?
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2006 Locatie: kliko weg 21
| ... hij dat ook kan hebben verzonnen :P ... mijn vriendin in amrika zit ... ik focking jaloers op haar ben ... ik zin in chips heb :P ... ik verslaafd ben aan: ![]()
__________________ intresses: WTF het zelfde als iedereen hier op het forum!!!! |
| | |
|
| « Bavaria City Race
|
Cj logo » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Het grote "Wist je Dat-jes" topic. | DjGeRo | Area 1337 | 88 | 3-06-2003 00:53 |