| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| ....dat ik m'n trui idd stinkt? ....omdat ik hard naar huis was gefietst? ....zodat ik in dit nutteloze topic kon posten? ....dat m'n trui vanaaf nog in de was gaat? ....dat je beter niet kan gaan gamen, anders ben je morgen niet goed fit. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| ...kan ik er aan doen dat er een fout was ...dat het om "je kan niet zo snel na een bericht een ander bericht posten" foutmelding gaat ...dat het toch werkte ...en ik zo 3 posts had ...dat ik mijn excuses aanbied |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: Tilburg
| ...dat ik het afgelopen nacht met minder dan 4 uur slaap heb moeten doen. ...dat deze feit mijn eigen schuld was :P. ...dat het geen negatief resultaat had op mijn herexamen van vanmorgen. (ging het toch niet halen, ook al sliep ik 8 uur...) ...dat dit een best interessante manier van praten is... ...dat ik net op de edit knop drukte om dit eraan vast te plakken: ...dat ik helaas geen tijd heb om te casemodden de laatste tijd ......dat ik mijn 21" CRT monitor verkocht heb ...dat de koper mijn buurman was ![]() ...dat ik na een 'vakantie' (die geen vakantie was) toch nog 5 dagen weg mag . |
| | |
|
| « Bavaria City Race
|
Cj logo » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 14:19 |
| Het grote "Wist je Dat-jes" topic. | DjGeRo | Area 1337 | 88 | 3-06-2003 00:53 |