| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #122 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ik smeer je steel in met... ![]() Groenezeep, nu glijd de steel uit je handen. En die groenezeep is er ook zo moeilijk af te krijgen . (Dat hebben ze mij wel eens geflikt met een hamer :P .)
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| |
| | #127 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Totdat jij erachter kwam dat jouw vlammenwerper niet op JOUW gasfles aangesloten zat, maar op die van de buren: ![]() Daar is de buurman niet zo blij mee, duz komt naar je toe met deze: ![]() EN NU? :P (ondertussen loopt hij op jouw af, met JOUW CASEMOD waar je gister mee zat te pronken op TV. EN dus die breekijzer in z'n hand!) EN NU? :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #130 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Helaas komt de wijnboer zijn kurk weer halen, omdat ie er net een paar tekort komt!! ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
| | #132 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| @ Xghost: Waarom wou je dat kanon gebruiken als de buurman JOUW casemod in zijn handen heeft? Dan is je mod naar de kl***te... Maar goed... Verder met: Las Mexicanos! "Hoe hou je Mexicanen tegen?" -Nou, door ze ergens anders heen te leiden! EN HOE? KIJK: Lekkere Mexicaanse Tortilla's en Mooie Mexicaanse mokkels! ![]() ![]() :P (zoals bij deze emoticon staat: IK WIL JE TONGEN :P ) LOL! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #135 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Tja heel makkelijk.. zo'n stok heb je in een paar seconden door met: ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Geef me een koe! | peddro | Area 1337 | 794 | 25-04-2007 11:44 |
| Leuke spel | Pawiro | Area 1337 | 2 | 17-02-2006 18:26 |
| 3 woorden spel. | brantje | Area 1337 | 321 | 25-04-2005 13:43 |
| Wie wil helpen een spel te programmeren? | N34X | Software Junkies | 9 | 23-06-2004 17:02 |