| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Je zult volgens de regels toch echt een plaatje moeten hebben. Een ontplofte "little boy" lijkt me ook niet echt sterker dan "little boy" zelf maargoed. Laten we doorgaan voor de koelkast , wat is er sterker dan de ontplofte "little boy"? |
| |
| | #168 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() Deze meteor heeft een behoorlijke krater achtergelaten! :P En dat zag ik niet bij de "little boy" ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| |
| | #169 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| De krater die "little boy" achter liet is groter dan en stad en misschien dus wel groter dan jou krater. Alleen is de krater van "litte boy" wat minder diep. We hebben het dan zelfs nog niet over het radio actieve veld. Waar is je meteoor eigenlijk :P ? Opgegeten door pacman? ![]() |
| |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Maar het ging mij dus om de krater... :P
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| |
| | #171 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Je weet dat packman niet tegen de spookjes op kan he? [img]www.buffalodesigns.nl/plaatjes/pacman.jpg[/img] [edit] IMG tagg werkt niet helemaal??? [/edit]
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Een diamant sla je kapot met een hamer Maar verder met de spookjes: ![]() Scooby Doo jaagt die spoken wel weg: ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #174 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Ik heb inmiddels te vaak diamanten en atoombommen langs zien komen.. Het spel is leuk, maar de originaliteit is nu een beetje zoek. Daarom iets wat geen van jullie kan verslaan: ![]() Een ouderwets hangslot! ![]() Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Geef me een koe! | peddro | Area 1337 | 794 | 25-04-2007 10:44 |
| Leuke spel | Pawiro | Area 1337 | 2 | 17-02-2006 17:26 |
| 3 woorden spel. | brantje | Area 1337 | 321 | 25-04-2005 12:43 |
| Wie wil helpen een spel te programmeren? | N34X | Software Junkies | 9 | 23-06-2004 16:02 |