| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Even een vraagje: kan ik bijvoorbeeld op een ADSL lijn 2 met modems verbinding maken? En kan ik zonder een wachtwoord met een kabelmodem zonder abo inloggen?? Hopelijk kan iemand mij verder helpen, want ik heb 3 ADSL modems liggen en kan waarschijnlijk ook aan een kabelmodem komen...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Nee dat gaat natuurlijk niet. Ik heb hier ook nog wel 2 kabelmodems liggen, maar daar kun je echt niet zomaar mee inbellen bij een provider.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| @ tukkerpride: ik heb een usb modem voor mijn oudste abo, toen hadden we nog maar 1 pc, nu heb ik adsl bij mijn oom om moeten zetten naar kpn experiabox, dus die hadden een modem over wat ik mocht hebben (altijd handig voor backup of experimenten) en nu heb ik zelf, vanwege aanschaf draadloze laptop, een router/modem/wifi. Een router heb ik, dus dat is helemaal geen probleem ![]() @ brinkdinges: ik heb geen ervaring met kabel i-net, dus ik weet niet hoe dat in elkaar zit. Toch ga ik eens proberen 2 adsl modems aan de praat te krijgen... ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Wat wil je nou precies voor elkaar krijgen dan? 2 modems laten werken? Zal best gaan, net zoals met 1 modem, alleen zal je er altijd een uit moeten houden. (tenzij het een modem/switch/router is dan zal het wel lukken, wanneer je de modem functie uitschakeld.)
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| 1337 (LEET) ... de plaats voor bullshit , Bartjez loopt jullie te nakken, anders had hij het wel onder de hardware afdeling geplaatst. Of hij is zwaar de weg kwijt.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| @ RA-ART, sorrie, ben hier nieuw, weet niet pcies waar alles thuishoort... mijn excuses, sluit topic maar!!
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]() En inderdaad, het topic had ook in Hardware Junkies gekund, maar aangezien alle admins en mods geen zin hadden om te verplaatsen (of bedenk zelf een betere reden :P) staat ie nog hier ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| « svideo
|
Mobiel + abbonoment » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meerdere windows versies | Bartjez | Software Junkies | 13 | 20-10-2006 22:35 |
| Meerdere avi files op dvd. | black magic | Software Junkies | 1 | 23-09-2005 18:44 |
| Meerdere koelers achter elkaar plaatsen nut? | War Lord | Cooling & OC Junkies | 28 | 28-03-2004 13:21 |
| typfoutje als post meerdere malen aangepast wordt | Mr.Stallone | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 25-09-2003 20:56 |