| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik heb die van mij vandaag binnen gekregen van de IA van laupro, echt een super 1337 ding ![]() voor mensen die niet weten wat een Gyrotwiseter is: www.gyrotwister.com op laupro komt binnenkort weer een nieuwe IA, ze kosten 12.50 p.s. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| HEt moet tegen RSI helpen, nou ja ik hou het gewoon bij goede hardware, en een juiste zithouding, en veel bewegen. Dat helpt altijd nog het beste tegen RSI. :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Tegen RSI ofzo Ik heb wel is gehoord dat je 2 dingen in tegenovergestelde richting moet draaien oid
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Je hebt een soort ball in een dikke ring. En die bal moet je ff op gang brengen met een soort touwtje. En dan door hem op een bepaalde manier te schudden kan je hem heel hard laten draaien (10.000rpm) ofzoiets...
__________________ Ask yourself: "Do I really give a fuck about his specs?!" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik heb er een! grappig ding is et wel. je moet het ding draaiend houden door tegen de beweging van dat ding in te werken. dat doe je met een bepaalde polsbeweging, die weer effectief is tegen RSI. et kost echt moeite om dat ding in bedwang te houden bij hoge toeren. mijn record is iets van 8500 RPM. dat kan je meten door de bijgeleverde software te starten en een microfoon voor je gyrotwister te houden. de beloofde 10000 haalt bijna niemand. (of je hebt et heel erg onder de knie+erg sterke arm (veel rukken? :P ) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 februari 2003 Locatie: Nijmegen
| Op de doos staat 14000 he Ik heb nog nooit gemeten hoeveel toeren ik maak !! Maar het is een leuk dingetje !!
__________________ Xp2400, Epox 8RDA+, Radeon 9700 pro BBA ,2x 256MB pC3500 cs2 plat xms, 2 x Seagate Barracuda IV 80 giga, Sound Blaster® Audigy 2 ,liteon 48x12x48x,Pioneer Dvd 16x40x,LG 915 FT+,Z680 boxen set ,mx 500 muis + Logitech navigator SE |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Citaat:
P.s. Ik heb de 12000 toeren gehaald, en daarna 3 dagen spierpijn gehad.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| lol @ neromax, 12000 rpm halen, en dan 3 dagen spierpijn ![]() ik ga zo ook ff een microfoontje opzoeken ![]() opstarten zonder touwtje lukt me ook al (ff 3x proberen, en dan doet ie het meestal wel )echt een humor ding ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Ik zelf heb er (nog) geen maar als je er een hebt, is het dan niet zo van: Leuk en na een week rot je hem de kast in??
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| kheb d'r ook een maar da van na een week wegdoen valt best meej, je moet er wel wa voor over hebben.
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie is allemaal over? | Pawiro | Area 1337 | 44 | 11-07-2007 22:29 |
| allemaal hetzelfde? | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 2 | 16-10-2003 19:35 |
| Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. | Area 1337 | 203 | 9-09-2003 16:06 | |