| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ik zal mijn foto ook maar eens posten dan. Ik post hem undercover want ik heb geen zin in resizen nu. Foto Buffalo @CZ 2005.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, is het nodig? Volgens mij weten de meesten wel hoe ik eruit zie. Maargoed, hier een foto, m'n gezicht van het internet afhouden was toch allang niet meer gelukt. ![]() Ik ben rechts. M'n haar was daar wel heel erg lang trouwens. Kappers zijn kut! :P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2006 Locatie: Bredaaaaaa
| Hoe oud ben jij Stievius?? 13 ofzo??
__________________ beware......ATTACK of the NOOBS, proud to be a NOOB. Always look at the NOOBside of life. Ask not what an NOOB can do for you....but what you can do for a NOOB!! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| <a target="_blank" href="http://fotoalbum.bandofmates.be/albums/BoMLAN3/normal_bomlan3-015.jpg"> </a>Wat doet de heer Stievius op een LAN? Natuurlijk, grafiekjes maken voor de review van een collega :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2006
| leuk leuk ![]() Ik zal vanavond ook even wat foto's posten! Blackcrown skate je ook of draag je het alleen? :P
__________________ [CiP] Morpheus |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
.Ik vind je zus op de foto waarschijnlijk veel interesanter ![]() (JK)
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote 'Post een foto van jezelf' topic | Carpento | Area 1337 | 19 | 25-12-2005 16:56 |
| Post hier een foto van jezelf | QuincMan | Area 1337 | 24 | 28-10-2004 22:26 |
| video dvd en foto dvd | bartjes | Software Junkies | 4 | 20-08-2004 20:25 |
| Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? | QuincMan | Area 1337 | 51 | 13-12-2003 21:34 |
| Foto CD | Raven | Events Junkies | 2 | 4-08-2003 12:35 |