| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mijn vriendin heeft sinds kort een Coolermaster Centurion 5, ik zal haar eens overhalen om daar iets mee te doen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2006
| ja. mij lijkt het idd ook wel leuk als we van die kleine compo's doen hoor. met idd die muizen of toetsenboorden. ik denk dat daar best veel mensen op afkomen omdat je er niet heel lang mee bezig bent en het ook niet zo duur zal zijn. ( dat laatste zou voor mij in iedergeval een reden zijn om mee te doen) |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Een muis, toetsenbord, voeding of een ander klein onderdeel van een computer lijkt mij idd erg goed om te modden. Ook beter dan een hele pc, kan je die voor de echte mods bewaren. Voor hele pc's hebben we het NKCM al, dus iets kleiners voor een compo lijkt mij een goed idee. Maar het is natuurlijk helemaal up-to Casejunkies wat zij willen organiseren en overhebben om weg te geven. We gaan hier alleen wel waaay to offtopic. Misschien dat een modje dit allemaal ff in een een ander topic kan pleuren, zodat we daar de discussie verder kunnen gaan. :P |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik moest jullie van Dark Blue even zeggen dat ze zich vereerd voelt door dit topic ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| er komt nog een foto aan van een vrouwlijke modder op verzoek .Ze moet nog beginnen enzo maar de foto komt zoieso
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2006 Locatie: Bredaaaaaa
| Nog steeds maar 2 modderettes??
__________________ beware......ATTACK of the NOOBS, proud to be a NOOB. Always look at the NOOBside of life. Ask not what an NOOB can do for you....but what you can do for a NOOB!! |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Citaat:
Wij Zijn Vereerd :PMaar yes een bedreigde diersoort, dus aan alle toekomstige modders die papa en mama worden, giet het er met de paplepel in. Leer je dochter modden, hoe eerder hoe beter :P . Maar jah moeilijk te vinden modsters, kom wel de meest vreemde dingen tegen .
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. | ||
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Hier is de link naar mijn post, http://www.casejunkies.com/forum/vie...hlight=#171106 En hier de foto's met een brakke cam gemaakt:: ![]() ![]() Wil je ook nog een foto van mij? ik zie er niet uit, maar dat doe ik nooit ![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| | |
| | #28 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 juli 2006 Locatie: Bredaaaaaa
| Citaat:
![]() Maar dat heb je inmiddels al opgelost zie ik. ![]()
__________________ beware......ATTACK of the NOOBS, proud to be a NOOB. Always look at the NOOBside of life. Ask not what an NOOB can do for you....but what you can do for a NOOB!! | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Modder gezocht | dafido | Area 1337 | 9 | 23-08-2006 21:28 |
| Modder gezocht omgeving Schoonoord (Emmen) | bbbb | Area 1337 | 25 | 8-07-2006 22:03 |
| Beginnende Case-modder | Martijntjuh8 | Area 1337 | 17 | 24-07-2005 21:31 |
| Je bent een echte modder als .................. | Bart_Banaan | Area 1337 | 69 | 21-10-2003 17:55 |