| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ja dat is de Aerocool Midi-Tower Flamboyant. Zeker weten. Blijkbaar toch een leuk idee van mij om deze topic te maken :P Nou ja, eigenlijk van Top-Gear Jullie zijn wel goed, die Stacker wist ik wel te raden, maar de rest... OK, maar nu ben ik, zal effe een lekkere case opzoeken. (Deze kennen jullie ook wel...) ![]() En door de reviews kijken is vals! RADEN!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
En tips heb ik ook wel...als die nodig zijn...maar ik denk het niet ![]() EDIT: Thadeez moet het weten! Zo niet, ik heb meerdere (goeie) tips! ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Maar over jouw antwoord: Nee, dat merk ken ik trouwens ook niet. Ik wacht nog even met tips geven... ![]() EDIT: Toch maar een kleine tip, hijs LANG niet WIT! ![]() EDIT: En die Tybotech Whiteline is rond de 25 euro, en deze case is twee keer zoveel. Kom op jongens... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| SHIT, Salland heeft hem niet volgens mij... Al die kasten bijlangs...pfff ![]() OOW: Wacht es even, je kunt ook op kleur selecteren...haha ik zoeke! kan dit ook!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Zelfs na je tip weet ik het niet hoor, volgende heb ik bij google afbeeldingen gezocht: pc case cheap pc case goedkope pc kast power button pc case on button pc case button on case pc pc button case on case button on pc on pc case button button pc button pc case front pc front pc case button on silver usb down (hielp niet...) blackcrown found pc where hielp ook niet echt...shiny power button moeten we nog 68 uur wachten? of ga je het eindelijk bekend maken? :P[/b]
| | |
|
| « Blijven zitten
|
rode uv pen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Raad de Google zoekterm | Koradhil | Area 1337 | 2 | 17-08-2006 00:28 |
| [Spelletje] Raad de film bij de quote | Demoniac | Area 1337 | 353 | 21-11-2005 01:16 |
| [Spel] Raad het forum lid | Xghost | Area 1337 | 21 | 31-07-2005 12:13 |
| Welke watercooling onderdelen raad men mij aan :) | Eergassie | Cooling & OC Junkies | 31 | 17-03-2003 17:11 |
| Raad eens..... | Area 1337 | 12 | 9-02-2003 21:01 | |